Słuchaj
Mateusz Ptaszyński, Marcin Sońta
Michał Korościel
Damian Michałowski, Ewelina Pacyna
Marcin Łukasik
Agnieszka Więdłocha , Maciej Stuhr
Redakcja Radia ZET
Sprawdź co graliśmy

Teraz gramy

Podatek CIT właściciela Biedronki wzrósł do 460,14 mln zł

10.04.2018 15:35
xxx biznes

Jeronimo Martins Polska - właściciel sieci Biedronka - zapłacił za ub.r. podatek dochodowy od osób prawnych (CIT) w wysokości 460,14 mln zł, co oznacza wzrost o 12,4% r/r, podała spółka. JMP podało też, że w zorganizowanej 6-7 kwietnia promocji, dającej możliwość zakupu części produktów taniej o równowartość podatku VAT, skorzystało ok. 55% klientów odwiedzających w tych dniach sklepy Biedronki.

sklep fot. ANDRZEJ ZBRANIECKI /EAST NEWS

6 i 7 kwietnia br. we wszystkich sklepach sieci Biedronka ponad 2 tysiące produktów można było kupić taniej o wartość podatku VAT. Akcja obejmowała artykuły z wybranych kategorii, takich jak: nabiał i tłuszcze, płatki śniadaniowe, wszystko w słoikach, karmy dla zwierząt oraz kosmetyki.

- W dniach 6-7 kwietnia sklepy Biedronka w całym kraju odwiedziło więcej klientów niż zazwyczaj, i dokonywali oni większych zakupów niż standardowe, co szczególnie było widoczne w kategoriach produktowych objętych promocją bez VAT. Pierwsze tygodnie kwietnia obfitują w wiele akcji promocyjnych w naszych sklepach i już wkrótce będziemy informować o kolejnych. Promocje te są dostępne we wszystkich 2 823 sklepach Biedronki, położonych w ponad 1 000 miejscowości w całej Polsce - powiedział kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w JMP, Arkadiusz Mierzwa.

Udział tych klientów, którzy skorzystali z promocji bez VAT, w wolumenie wszystkich klientów sieci Biedronka w dniach 6-7 kwietnia wyniósł ok. 55%. Ponadto sieć odnotowała kilkuprocentowy wzrost liczby klientów w dniach 6-7 kwietnia względem analogicznych wcześniejszych weekendów.

Aż 5,22 mln paragonów z tych dwóch dni zawierało choć jeden artykuł objęty promocją, podsumowało JMP.

Biedronka to największa sieć detaliczna w Polsce. Na koniec 2017 roku sieć Biedronka liczyła 2 823 sklepów, tj. o 101 więcej niż rok wcześniej. Powierzchnia sklepów wzrosła do 1,86 mln m2 z 1,77 mln m2 na koniec 2016 r.

ISBnews/OP

pitformat_billboard_750x100_v1
Oceń