Awaria w Santander Banku. Klienci nie mogą korzystać z kart płatniczych

25.03.2019 11:36

Część klientów Santander Banku w poniedziałek miała problemy z używaniem swoich kart płatniczych. Przez wiele godzin prowadzone były prace nad usunięciem awarii.

Santander Bank. Awaria kart płatniczych. Przyczyny fot. Stokkete/Shutterstock (ilustracyjne)

Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - BIZNES na Facebooku

Santander Bank o awarii poinformował w krótkim komunikacie.

Informujemy, że dla części klientów mogą występować utrudnienia w płatnościach naszymi kartami” – napisał na Facebooku Santander Bank.

Po godz. 11 Santander poinformował, że „większość transakcji dokonywanych kartami jest już akceptowana”. Bank poinformował, że „cały czas pracuje nad rozwiązaniem problemu”.

Po godz. 12:45 w poniedziałek bank poinformował, że "wszystkie transakcje dokonywane naszymi kartami są już akceptowane".

W ostatni weekend Santander zapowiadał problemy związane z używaniem bankowości internetowej, które trwały do sobotniego przedpołudnia. 

Złość klientów banku

Klienci komentujący na Facebooku poniedziałkową awarię nie kryli gorzkich słów pod adresem Santander Banku Polska. "Zacznijcie rozsyłać ludziom SMS-y z takimi informacjami" – napisała pani Agata.

"Ponad godzinę temu, kiedy nie było jeszcze tej informacji, chciałam zapłacić kartą za zakupy i odrzuciło ją dwukrotnie. Żadnej wiadomości, żeby człowiek mógł się przygotować i nie wstydzić już drugi raz w miesiącu, jak w moim przypadku" – napisała zirytowana pani Agnieszka.

"Zmusiliście mnie do korzystania z Waszego konta przy kredycie, ale już niedługo. Poziom DNO!" – napisał Maciej.

RadioZET.pl/PTD

Oceń