Jamie Oliver został twarzą Tesco

10.09.2018 15:47

Jamie Oliver dołącza do Tesco. Współpraca ma ułatwić klientom dokonywanie zdrowszych wyborów. Badanie wśród konsumentów, przeprowadzone w ramach partnerstwa szefa kuchni z Tesco ujawniło, że siedem na dziesięć rodzin chce, aby supermarkety pomagały im prowadzić zdrowszy tryb życia.

jamie oliver fot. PA Wire/Press Association Images/EAST NEWS

Renomowany szef kuchni Jamie Oliver dołącza do Tesco, wiodącego brytyjskiego sprzedawcy żywności, aby ułatwić ludziom przygotowywanie zdrowszego jedzenia.

Pierwszy krok jaki podejmie Jamie to otwarcie "pomocnych małych zamienników" w sklepie, gdzie zdrowsze alternatywy będą miały obniżony poziom cukru, soli i tłuszczu. Będą także tańsze dla klientów. Kosz "pomocnych małych zamienników" będzie kosztował o 12% mniej niż zwykły koszyk.

Jamie będzie również wspierać pracowników Tesco. Będzie pomagać kolegom i klientom w przygotowywaniu wartościowych, zdrowych posiłków od zera.

Seria zdrowszych przepisów i wskazówek będzie dostępna w sklepie i online. Wiele składników z receptur zostanie obniżonych cenowo i złożonych razem dla wygody klientów - z naciskiem na brytyjskie owoce i warzywa.

Partnerstwo zostało ogłoszone po niedawnym badaniu ponad 2000 osób, które wykazały, że siedem na dziesięć rodzin twierdzi, że supermarkety powinny zrobić więcej, aby pomóc ludziom w podejmowaniu zdrowszych wyborów, z czego prawie 70% twierdzi, że chciałoby bardziej praktycznych porad i inspiracji nt. zdrowszych alternatyw.

Jamie Oliver powiedział:

- Jestem niesamowicie podekscytowany współpracą z największym i najbardziej progresywnym supermarketem w Wielkiej Brytanii. W ciągu ostatnich kilku lat, pod nowym przywództwem, Tesco konsekwentnie podnosił poprzeczkę, jeśli chodzi o tak wiele ważnych inicjatyw: od walki z marnotrawieniem żywności, poprzez wprowadzanie zmian w branży i pomaganie dzieciom w spożywaniu większej ilości owoców.

- Wyniki ankiet pokazują to, co każdego dnia słyszę od moich odbiorców - Wielka Brytania chce wiedzieć, jak cieszyć się z dobrych rzeczy w łatwy i przyjemny sposób. Będę ciężko pracował, aby odpowiedzieć na różne pory roku i oczekiwania klientów, tworząc ekscytujące posiłki, skróty i wskazówki, które sprawią, że ludzie będą naprawdę gotowi do gotowania. Częścią Tesco jest uczynienie go łatwiejszym i tańszym.

Alessandra Bellini, główny specjalista ds. klientów w Tesco, powiedziała:

- Pasja i umiejętność Jamiego, aby inspirować naród do gotowania, w połączeniu z naszym doświadczeniem i zasięgiem w dostarczaniu milionom klientów i współpracownikom zdrowych, wysokiej jakości, niedrogich składników, będzie doskonałym połączeniem pomagającym ludziom podejmować proste kroki prowadzące do zdrowszego życia. Jest to naturalny krok w naszej ciągłej pracy nad tym, aby zdrowsze jedzenie było łatwiejsze.

Współpraca z Jamie uzupełnia ofertę Tesco Health Charity Partnership z Cancer Research UK, Diabetes UK i British Heart Foundation ogłoszoną na początku tego roku, która ma na celu poprawę zdrowia współpracowników, klientów i ich rodzin.

TESCO/OP

Oceń