Słuchaj
Mateusz Ptaszyński, Marcin Sońta
Michał Korościel
Damian Michałowski, Ewelina Pacyna
Marcin Łukasik
Agnieszka Więdłocha , Maciej Stuhr
Redakcja Radia ZET
Sprawdź co graliśmy

Teraz gramy

Biedronka pozostanie oficjalnym sponsorem PZPN do końca 2022 r.

26.04.2018 12:45
xxx biznes

Marka Biedronka przedłużyła do końca 2022 r. umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej (PZPN) i pozostanie oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej, poinformowały Jeronimo Martins Polska i PZPN. Biedronka pozostaje oficjalnym sponsorem pierwszej reprezentacji Polski, reprezentacji kobiet, kadr młodzieżowych od lat 15 do 21 oraz Akademii Młodych Orłów.

pzpn fot. Andrzej Iwanczuk/east news

"Umowy sponsorskie między siecią Biedronka a PZPN obowiązywać będą od sierpnia 2018 r. do końca 2022 r. i obejmą planowane pod koniec tego ostatniego roku Mistrzostwa Świata w Katarze. Zgodnie z nimi, Biedronka będzie się posługiwać logotypem kompozytowym w swojej komunikacji marketingowej" - poinformowano podczas wspólnej konferencji prasowej Biedronki i związku.

JMP podało, że logotyp marki znajdzie się także na bandach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, jak również na ściankach konferencyjnych, stronie internetowej PZPN, zaproszeniach, biletach czy programach meczowych.

- Biedronka jest naszym zaufanym partnerem już od 8 lat. Przedłużenie umowy na kolejne cztery lata było naturalną konsekwencją świetnie układającej się współpracy. Wyróżniające jest to, że tak ogromna firma dostrzega nie tylko wartość, którą generuje reprezentacja Polski, ale również potencjał autorskich programów szkoleniowych PZPN skierowanych na piłkę dziecięcą - powiedział sekretarz generalny PZPN Maciej Sawicki podczas konferencji prasowej.

- Od lat królową sportu w Polsce pozostaje piłka nożna. Nic tak bardzo nas nie łączy z milionami naszych kibiców i klientów, jak wspólne przeżywanie emocji podczas meczów biało-czerwonych. Bycie sponsorem piłkarskich reprezentacji to dla nas naturalna droga, którą idziemy już od wielu lat - wskazał członek zarządu i dyrektor działu zakupów JMP Maciej Łukowski.

Biedronka wyjaśnia, że obecność reklamowa na meczach czy prawa do posługiwania się wizerunkiem reprezentacji to tylko jeden z wymiarów nowo podpisanej umowy. Sama reprezentacja będzie również obecna w sklepach Biedronka, których - jak podano w komunikacie - funkcjonuje 2 823 w ponad 1 000 polskich miejscowości.

"Już od 7 maja klienci Biedronki będą mogli wziąć udział w akcji lojalnościowej, która dzięki regularnym zakupom w sieci umożliwi bliższe poznanie aktualnych reprezentantów Polski, ciekawostek na temat kadry oraz historii występów biało-czerwonych na najważniejszych imprezach świata. Przed mistrzostwami w Rosji do oferty wejdą również oficjalne gadżety kibicowskie, a sklepy Biedronka staną się centrum przygotowań przedmeczowych dla milionów polskich kibiców" - czytamy w komunikacie.

Biedronka to największa sieć detaliczna w Polsce. Na koniec marca br. sieć Biedronka liczyła 2 825 placówek o łącznej powierzchni 1,86 mln m2.

ISBnews/OP

Oceń