Awaria w ING Banku Śląskim. Klienci nie mogli zalogować się na swoje konta

10.04.2019 12:21

Klienci ING Banku Śląskiego od środowego poranku informowali o problemach związanych z zalogowaniem się na swoje konta. Internauci nie kryli oburzenia z powodu problemów technicznych w banku.

Awaria ING Banku Śląskiego. Nie można było się zalogować. Przyczyny fot. Denys Prykhodov/Shuttersrock (ilustracyjne)

Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - BIZNES na Facebooku

ING Bank Śląski poinformował przed godz. 9 w środę, że system „Moje ING” był niedostępny. „Nie można zalogować się do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Staramy się jak najszybciej usunąć problem” – napisał bank na Facebooku. 

Zdaniem ING awarię udało się usunąć około 9:40.

Klienci nie kryli rozczarowania z powodu problemów z logowaniem na swoje konta. „Jestem waszym klientem od dwóch miesięcy i przeżyłem już dwie awarie. W aplikacji mobilnej zdecydowanie za często widzę biały ekran z komunikatem »Nie udało się pobrać danych«” – napisał na Facebooku pan Mariusz.

Awarie non stop wstyd, wstyd, jeden z największych banków w Europie no ale tu traktowanie klientów jak w państwie bloku wschodniego” – dodał pan Stefan. 

„Tak jak nigdy nie narzekałem na ten bank tak teraz z przykrością stwierdzam że najwyższy czas na zmianę, ukryte opłaty ciągle przerwy w działaniu wtedy kiedy potrzebuję” – wskazał pan Bartłomiej.

Awaria w ING Banku Śląskim fot. downdetector.pl

RadioZET.pl/PTD

Oceń