Zamknij

Awaria w mBanku. Klienci nie mieli dostępu do konta

05.08.2020 18:03
mBank. Awaria aplikacji mobilnej. "Nie mam dostępu do konta"
fot. GaudiLab/Shutterstock (ilustracyjne)

Awaria w mBanku. Klienci na swoje smartfony otrzymywali mnóstwo błędnych powiadomień, które spowolniło działanie bankowości mobilnej. Z tego powodu przez wiele godzin nie mogli dostać się na swoje konta. 

mBank poinformował o awarii w środowe popołudnie. "Przepraszamy za wysłanie do Was testowych wiadomości push w aplikacji. Prosimy, nie reagujcie na nie. Klikanie w powiadomienia, powoduje spowolnienie działania aplikacji, Prosimy o chwilę cierpliwości. Mogą wystąpić również opóźnienia w połączeniach z call center" - poinformował bank w mediach społecznościowych.

Wcześniej klienci mBanku alarmowali o spowolnieniu działania aplikacji mobilnej oraz trudnościach w dostaniu się na swoje konta. Z tego powodu nie kryli oburzenia.

Zobacz także

"Nie przeszkadzają mi wiadomości push. Natomiast bardzo mi przeszkadza że w tej chwili nie mam dostępu do mojego konta. Jeśli wprowadzacie jakieś zmiany do systemu, do róbcie to w nocy nie w dzień" - napisał na Facebooku pan Andrzej.

Awaria w mBanku

"Już czas zamknąć konto. Taka sytuacja nie może mieć miejsca. To jest bank, a nie budka z kebabem" - dodał pan Arek.

Po godz. 17:30 mBank poinformował o usunięciu awarii. "Aplikacja mobilna i serwis transakcyjny działają już poprawnie. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia" - podano.

RadioZET.pl