Oceń
Awaria w mBanku. Klienci na swoje smartfony otrzymywali mnóstwo błędnych powiadomień, które spowolniło działanie bankowości mobilnej. Z tego powodu przez wiele godzin nie mogli dostać się na swoje konta.
mBank poinformował o awarii w środowe popołudnie. "Przepraszamy za wysłanie do Was testowych wiadomości push w aplikacji. Prosimy, nie reagujcie na nie. Klikanie w powiadomienia, powoduje spowolnienie działania aplikacji, Prosimy o chwilę cierpliwości. Mogą wystąpić również opóźnienia w połączeniach z call center" - poinformował bank w mediach społecznościowych.
Wcześniej klienci mBanku alarmowali o spowolnieniu działania aplikacji mobilnej oraz trudnościach w dostaniu się na swoje konta. Z tego powodu nie kryli oburzenia.
"Nie przeszkadzają mi wiadomości push. Natomiast bardzo mi przeszkadza że w tej chwili nie mam dostępu do mojego konta. Jeśli wprowadzacie jakieś zmiany do systemu, do róbcie to w nocy nie w dzień" - napisał na Facebooku pan Andrzej.
"Już czas zamknąć konto. Taka sytuacja nie może mieć miejsca. To jest bank, a nie budka z kebabem" - dodał pan Arek.
Po godz. 17:30 mBank poinformował o usunięciu awarii. "Aplikacja mobilna i serwis transakcyjny działają już poprawnie. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia" - podano.
RadioZET.pl
Oceń artykuł
