Awaria w mBanku. "Aplikacja padła"

06.04.2020 13:04
mBank awaria. Klienci nie mogą zalogować się do swojego konta
fot. Bloomicon/Shutterstock (ilustracyjne(

Klienci mBanku zgłaszają problemy z dostępem do konta bankowego oraz aplikacji. Problemy potwierdził mBank, prosząc klientów o cierpliwość do czasu usunięcia opóźnień.  

Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - BIZNES na Facebooku

Problemy pojawiły się w poniedziałkowe popołudnie. "Aplikacja padła totalnie. Rzuca błędami non stop" - napisał pan Daniel. "Nie da się skorzystać z Blik i zrobić przelewu - jakaś masakra" - dodał Tom.

Według portalu Downdetector.pl, awaria mBanku wystąpiła w całej Polsce.

Awaria mBanku

Zobacz także

"Obecnie nasz serwis i aplikacja bankowa działają wolniej. Dłużej też trwa logowanie. W tej chwili nie skorzystacie z BLIK-a. Najlepiej, abyście płacili teraz np. kartami. Pracujemy nad tym, żebyście mogli korzystać z naszych usług bez przeszkód. Przepraszamy i dziękujemy za cierpliwość" - napisał mBank na Facebooku. 

mBank poinformował po godz. 15 w poniedziałek na Facebooku: "Sprawdziliśmy, naprawiliśmy, wszystko już działa prawidłowo".

Zobacz także

RadioZET.pl