Żabka dostarczy zakupy do domu. Jak można skorzystać z usługi?

07.04.2020 12:05
Żabka dostarczy zakupy do domu. Jak można skorzystać z usługi?
fot. Żabka

Sieć sklepów Żabka rozpoczęła pilotaż dwóch nowych usług: odbiór zakupów zamówionych przez internet oraz dowóz produktów do domu. Gdzie można skorzystać z nowych możliwości?

Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - BIZNES na Facebooku

Epidemia koronawirusa i ograniczenia w handlu spowodowały, że część sieci sklepów wprowadziła nowe rozwiązania. Przede wszystkim dotyczące dowozu produktów oraz możliwości zamawiania ich przez internet.

Żabka dostarczy zakupy do domu

Do listy tych sieci dołączyła Żabka Polska. Spółka, pod której szyldem prowadzonych jest w całej Polsce ponad 6,1 tys. sklepów franczyzowych, poinformowała na Linkedin o nowych opcjach dla klientów.

Zobacz także

Funkcja "Zamów i odbierz" umożliwia zamówienie produktów poprzez aplikację żappka i odbiór wraz z płatnością w sklepie. Usługa dostępna jest w ramach pilotażu w wybranych sklepach w Warszawie. Do 10 kwietnia łącznie 20 sklepów będzie realizować tę usługę.

Z kolei „Żabka do domu” umożliwia dostawę zakupów do domu. Obecnie z tej usługi mogą korzystać klienci wybranych sklepów w centrum Poznania (dzielnice Jeżyce i Łazarz). Łącznie w pilotażu weźmie udział 30 sklepów.

Żabka dowozi zakupy do domu

Zakupy w Żabce podczas stanu epidemii

Żabka poinformowała w poniedziałek o możliwości zmiany godzin funkcjonowania sklepów. Obecnie placówki mogą funkcjonować w godz. 7-22, ale franczyzobiorcy mogą je wydłużać w zależności od potrzeb klientów.

Zobacz także

Zgodnie z rozporządzeniem, od godz. 10 do 12 w sklepach obsługiwane są jedynie osoby powyżej 65. roku życia.  

W związku z wprowadzeniem dodatkowych środków ostrożności, między klientami zachowana jest bezpieczna odległość 1,5-2 metrów, a do sklepu może wejść tyle osób, ile wynosi iloczyn liczby kas i liczby 3. O ograniczeniu obowiązującym w konkretnym sklepie informuje plakat przy wejściu.  

"Zaostrzyliśmy reżim sanitarny w sklepach. Dezynfekcja blatu kasowego przeprowadzana jest po każdym kliencie, podobnie terminala płatniczego czy skanera – umożliwiliśmy klientom samodzielne skanowanie produktów. Pozostałe powierzchnie dotykowe, w tym osłony pleksi czy klamki są dezynfekowane co godzinę" - podała Żabka Polska.

Zobacz także

RadioZET.pl