Obciążone serwery i kilkugodzinne kolejki. Tak wyglądała premiera World of Warcraft Classic

27.08.2019 20:11
World of Warcraft Classic premiera. Obciążone serwery i kilkugodzinne kolejki
fot. Shutterstock/Daniel Krason (ilustracyjne)

Gracze „World of Warcraft Classic" musieli czekać nawet 12 godzin na logowanie. Tak wyglądała premiera popularnej gry.

Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - BIZNES na Linkedin 

W nocy z poniedziałku na wtorek Blizzard uruchomił grę "World of Warcraft Classic". Aby dostać się na jeden z najpopularniejszych serwerów, trzeba się liczyć z nawet kilkunastogodzinnym czasem oczekiwania – donosi PAP.

Producenci wiedzieli, że zainteresowanie grą może być spore. Blizzard jeszcze przed premierą zachęcał do sprawdzania informacji o obciążeniu poszczególnych serwerów (tzw. krain, ang. realms) i możliwie równomiernego rozdzielania się pomiędzy nie.

Zobacz także

Na kilka godzin przed premierą gry uruchomiono dodatkowe serwery. To jednak nie pomogło graczom, którzy na logowanie się poświęcili nawet kilkanaście godzin.

Najbardziej obleganym serwerem amerykańskim w kilkanaście godzin po premierze "WoW Classic" jest Whitemane (ponad 17,2 tys. oczekujących - szacunkowo około 12 godzin).

Zobacz także

W regionie Azji i Oceanii najtrudniej wejść do krainy Arugal (ponad 11 tys. oczekujących - prawie 8 godzin).

W Europie najdłużej czekać trzeba na anglojęzycznych serwerach Firemaw (11,4 tys. oczekujących - ok. półtorej godziny) i Golemag (5,8 tys. - ponad godzinę).

World of Warcraft to gra komputerowa produkcji amerykańskiej firmy Blizzard. Gra wydana w 2004 doczekała się wielu dodatków, które przyciągają miliony graczy.

RadioZET.pl/PAP