Oceń
Od jesieni Arkadia, największe centrum handlowe w Warszawie, zmienia nazwę. Za kilka miesięcy będzie się nazywać Westfield Arkadia.
Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - BIZNES na Linkedin
Jak podał portal Wirtualnemedia.pl, właścicielem marki Westfield od ubiegłego roku jest firma Unibail-Rodamco-Westfield. Wcześniej, od prawie 10 lat właścicielem warszawskiego centrum handlowego Arkadia była firma Unibali-Rodamco.
Pod nazwą Westfield działają już centra handlowe w Londynie, Nowym Jorku i Kalifornii. Arkadia, która mieści się na warszawskim Muranowie od 2004 roku, również od jesieni będzie mieć w nazwie przedrostek Westfield.
– Ze względu na fakt, że Westfield jest jedyną globalną marką w branży, wprowadzenie jej zwiększy wartość i pozycję naszych destynacji w całej Europie kontynentalnej. Wsparcie przez globalne kampanie marketingowe sprawi, że centra będą miejscem spektakularnych wydarzeń – podkreślił Christophe Cuvillier, dyrektor generalny Grupy Unibail-Rodamco-Westfield.
Przyniesie to znaczące korzyści naszym gościom i zapewni międzynarodową platformę dla sieci chcących wejść na nowe rynki
Arkadia znalazła się wśród pierwszych dziesięciu istniejących obiektów, które zyskają nowy szyld, a tym samym nową, międzynarodową wartość zapewniającą spektakularne podniesienie standardu.
Arkadia to drugie co do wielkości centrum handlowe w Polsce pod względem powierzchni najmu – 118 tysięcy metrów kwadratowych.
Na wrzesień tego roku zaplanowano międzynarodową kampanię reklamową wprowadzającą markę Westfield – będzie obejmować te rynki, na których brand zadebiutuje. Proces wprowadzania marki ma potrwać do 2021 roku.
Do spółki Unibail-Rodamco-Westfield należą w Polsce również Galeria Mokotów i Galeria Wileńska w Warszawie oraz wrocławska Galeria Wroclavia. Na razie jednak ich nazwy pozostaną niezmienione.
RadioZET.pl/Wirtualnemedia.pl
Oceń artykuł