Radosław Majdan ze swoją marką Vabun chce wejść na rynek czeski, angielski i włoski

Olga Papiernik
28.06.2018 13:16
radosław majdan, perfumy vabun
fot. TRICOLORS/EAST NEWS

Vabun, poza rozwojem sprzedaży w Polsce, chce wejść na rynki Czech, Anglii i Włoch w latach 2018 - 2019, poinformował prezes Radosław Majdan.

- W latach 2018-2019 planujemy wyjście na Czechy, Anglię i Włochy. Wierzymy w dobre wejście na rynek włoski dzięki uczestnictwu w targach w Bolonii - powiedział Majdan podczas debiutu spółki na NewConnect.

Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - Biznes na Facebooku

Wśród priorytetów biznesowych spółki wymienił rozwinięcie sieci dystrybucji w Polsce i za granicą, wprowadzenie nowych linii perfum i kosmetyków oraz nowe serie dla klienta masowego, a także uczestnictwo spółki w targach branżowych.

Według niego, atuty inwestycyjne spółki to doświadczona kadra, wysoka jakość, dynamiczny wzrost rynku, powiększający się wachlarz produktów i ambasadorzy marki.

Produkcja kosmetyków i perfum Vabun jest zlecana do trzech podmiotów zewnętrznych. Dystrybucja odbywa się przez nowoczesne sieci sprzedaży (w tym m.in. drogerie Hebe), hurtownie (w tym Nika i Drogerie Polskie) oraz sklep internetowy. Majdan ma ponad 49% głosów spółki.

Zagłosuj

Czy używasz produktów marki Vabun?

Liczba głosów:

Vabun jest 403. spółką notowaną na NewConnect oraz 8. debiutem na tym rynku w 2018 roku.

Debiut poprzedziły subskrypcja nowych akcji serii F i G o łącznej wartości 575 tys. zł oraz sprzedaż akcji istniejących.

Vabun zajmuje się dystrybucją kosmetyków dla mężczyzn i kobiet, sygnowanych marką "RM Vabun".

ISBnews/OP