Zamknij

Telewizyty lekarskie w Żabce. „Poszerzamy ofertę wygodnych usług”

01.09.2021 12:23
sklep Żabka
fot. PIOTR KAMIONKA/REPORTER/East News

Żabka jest już placówką pocztową, a dzięki nowej ofercie stanie się nieomal punktem opieki zdrowotnej. W ofercie sieci handlowej znalazły się telewizyty HomeDoctor, umożliwiające uzyskanie zdalnej konsultacji.

Żabka po raz kolejny poszerzyła ofertę o usługę, która może pomóc Polakom w czasie pandemii COVID-19. Na początku lockdownu w 2020 roku były to sprzedawane po kosztach maseczki, których noszenie stało się obowiązkowe. Produkty trafiły do stałej oferty sieci.

W przeddzień czwartej fali zachorowań Żabka poinformowała o zaoferowaniu klientom przedpłaconego vouchera na telekonsultację lekarską. Dzięki niemu można będzie uzyskać poradę medyczną bez wychodzenia z domu. Nie licząc wyprawy na zakup usługi.

Żabka wprowadza do oferty telewizyty lekarskie

Telewizyty lekarskie HomeDoctor oferowane są w Żabce w dwóch rodzajach. Pierwszy z nich, wyceniony na 55 zł, umożliwia kontakt z lekarzem podstawowej opieki zdrowotnej (internista, pediatra). Na 75 zł wyceniono telefoniczną konsultację ze specjalistą. Na pacjentów czekają przedstawiciele 16 specjalizacji, w tym alergolog, dermatolog, endokrynolog, laryngolog, ortopeda, pulmonolog, ginekolog, geriatra, reumatolog, nefrolog i dietetyk.

Przemysław Tomaszewski, Dyrektor Ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług w firmie Żabka Polska, poszerzenie oferty przedstawia jako naturalny przejaw troski o klienta.

Do szerokiego asortymentu dostępnych w sklepach Żabka produktów oferujących podstawową pomoc w przypadku zachorowań, w tym leków OTC oraz środków higieny indywidualnej, właśnie dołącza kolejny – przedpłacony voucher HomeDoctor. HomeDoctor, jako ogólnopolski dostawca świadczeń zdrowotnych, oferuje możliwość odbycia telekonsultacji lekarskiej, której koszt klient pokrywa, podając kod z zakupionego w sklepie Żabka vouchera. Ta innowacyjna forma sprzedaży usług medycznych ma na celu poszerzenie dostępności do lekarzy w całym kraju.

Przemysław Tomaszewski

Żabka tłumaczy działanie systemu następująco: klient kupuje voucher w formie kodu na paragonie niefiskalnym. W dedykowanym dla produktu opakowaniu znajduje się ulotka informacyjna oraz regulamin usługi.

zabka_teleporady_lekarskie_02
fot. materiały prasowe

Kod znajdujący się na paragonie niefiskalnym w całości pokrywa koszt konsultacji z wybranym lekarzem i będzie kluczową informacją podczas jej rezerwacji. W trakcie jej trwania klient podaje preferowany termin kontaktu i numer telefonu, na który ma zadzwonić medyk.

W razie konieczności, lekarz zaproponuje również e-receptę lub e-zwolnienie. Sieć informuje przy tym o ważnym ograniczeniu: termin ważności kodu wynosi 3 miesiące. Niewykorzystany przepada.

RadioZET.pl/Żabka