Zamknij

Sukces niejedno ma imię. Poznaj Kobiety Isla.

Sukces niejedno ma imię. Poznaj Kobiety Isla.
fot. Materiały prasowe

Mądre, zaradne i spełnione zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Brzmi to idealnie, a jednak tak nie jest. Czym dla nich jest sukces? Jakie trudności pokonały, by móc go osiągnąć i co je motywuje do działania? Poznajcie Kobiety Isla.

Każda z nich ma za sobą inne doświadczenia i inną przebytą drogę. Łączy je determinacja i umiejętność osiągania wyznaczonych celów, głód wiedzy i rozwijanie pasji. Kobiety, które są idealnym przykładem, że sukces nosi spódnice, zdradzą nam, czym dla nich jest sukces i jak wielowymiarowe ma on znaczenie.

Kobieta sukcesu, czyli jaka?

Trudno jest zwizualizować dzisiaj kobietę sukcesu. Dla każdej kobiety sukces jest czymś innym. Każda może mieć swoją własną hierarchię wartości, inne potrzeby, pragnienia, marzenia. Jednak, zawsze, znajdzie się jakiś wspólny mianownik. Można powiedzieć, że kobieta sukcesu to osoba, która swoje role (żony, mamy czy pracownika) odgrywa w sposób perfekcyjny. Rzadko jednak sukces odnosi się do sfery prywatnej, najczęściej dotyczy wciąż pracy zawodowej. Być może dzieje się tak, że sukcesy w pracy są bardziej zauważalne, policzalne i doceniane. O takich sukcesach się mówi, nagradza i stawia innym za wzór.

Marta Jakowczyk

Marta_Jakowczyk_20372.jpg.axd
fot.

Materiały partnera

Marta Jakowczyk skończyła doktorat na uniwersytecie w Manchesterze i pracuje w HP. Wykłada również w najlepszych szkołach biznesowych, m.in. ESADE, EADA i Manchester Business School. Marta to kobieta z pięknym uśmiechem i kręconymi włosami. Jest odważna – to taki typ osoby, który zawsze rozkręci imprezę. Otwarta – na drugiego człowieka, na inną perspektywę. W rozmowie nie narzuca swojego zdania, z uwagą słucha innych. Nie narzeka. Działa.

Czym jest dla niej sukces?

“Satysfakcją, gdy uczę się czegoś nowego. Wyniosę lekcję z nieudanego podejścia lub osiągnę coś, dzięki pracy, którą w to włożę. Sukces odnoszę, jak idę do przodu, a nie stoję w miejscu. Postrzegam go w sensie rozwoju i bycia po prostu lepszą wersją samej siebie.”

Przeczytaj cały wywiad

Sukces ma wiele twarzy, imion i znaczeń.

Wielozadaniowość to dla kobiet codzienność. Łącząc wiele życiowych ról, jesteśmy bardzo cierpliwe, konsekwentne w dążeniu do celu. Niekoniecznie trzeba dążyć do sukcesu zawodowego, żeby postrzegać swoje życie jako spełnione. Tak samo jak, niekoniecznie trzeba szczęście mierzyć przez pryzmat bogactwa. Istnieje bardzo wiele różnych form sukcesu – nie wszystkie przekładają się bezpośrednio na powiększenie naszego portfela. Ludzie różnią się w swoich dążeniach, celach i marzeniach. Nie ma jednej modelowej definicji sukcesu, która byłaby spod jednej sztancy. Każdy z nas powinien przyjąć swoją, aby kierować się nią w dążeniu do celu.

Maja Tomczyk

tomczyk_maja_142841.jpg.axd
fot.

Materiały partnera

Maja – dietetyk sportowy, doktor nauk medycznych i o zdrowiu, w dyscyplinie nauk o kulturze fizycznej, adiunkt w Zakładzie Biochemii AWFiS w Gdańsku. Majka jest również współwłaścicielką "Centrum Żywienie w Sporcie". Maja to piękna, uśmiechnięta i pewna siebie kobieta.

Czym dla Mai jest sukces?

“W tym momencie jest to dla mnie działanie zgodnie z własnymi przekonaniami, wartościami i intuicją. Sukces jest dla mnie radością i zadowoleniem z obecnej sytuacji życiowej, mimo różnych perturbacji :)”

Przeczytaj cały wywiad

Sukces od innej strony

Kobiety sukcesu, to zazwyczaj osoby, które uznały swoje marzenia za zbyt ważne, aby pozostawić je tylko w sferze marzeń, ponieważ jedyne co nas ogranicza w ich spełnianiu, to nasza własna wyobraźnia. Sukces jest efektem ciężkiej pracy, cierpliwości, pokory i wiary w nas samych. Najczęściej niesie ze sobą poczucie satysfakcji życiowej, zadowolenia, może stwarzać możliwości realizacji innych projektów, pomocy innym, podjęcia działań charytatywnych. Może również skutkować negatywnymi konsekwencjami, może nas obciążać, zwiększać poziom stresu, frustracji i rozczarowania. Należy na niego spojrzeć z innej strony, jeżeli wiesz, czego pragniesz i co chcesz osiągnąć i jeśli robisz coś w tym kierunku, to już jesteś człowiekiem sukcesu.

Zuzanna Przybyła

Zuzanna_Przybyla_223233.png.axd
fot.

Materiały partnera

Zuzanna – założycielka World is Your Office, przedsiębiorczyni i bizneswoman. Ambitna i wyważona, z głową pełną pomysłów. Świetnie odnajduje się, zarówno w swojej kobiecej, jak i męskiej energii.

O czym marzy Zuzanna Przybyła?

“Dla świata: o mądrych ludziach u szeroko pojętej władzy, o wszechstronnej edukacji społeczeństw, rozwoju i o tym, aby świat ogólnie stawał się coraz lepszym miejscem dla wszystkich istot.

Dla najbliższych: o miłości, zdrowiu dla nich i tylko takiej ilości problemów, ile jest potrzebne, aby mogli doceniać to, co dobre w życiu. Dla siebie: ja raczej wszystko, co dla mnie ważne w życiu mam, a reszta myślę, że pojawi się w odpowiednim momencie :) Z marzeń przyziemnych to lepszy samochód, własne mieszkanie, a kiedyś domek w lesie nad jeziorem. I żeby jak najczęściej mieć to cudowne poczucie, że wszystko się zgadza – czyli, że żyję i działam w zgodzie ze sobą i że jest tak, jak powinno być.”

Przeczytaj cały wywiad

Isla jest kobietą

Isla jest kobietą to cykl 12 wywiadów z kobietami. Rozmawiamy o wymiarowości sukcesu, o porażkach, wyzwaniach, o tym, czego się boją nasza rozmówczynie, a z czego są naprawdę dumne.
„Marka Isla zdecydowała się na taki cykl, ponieważ chce rozmawiać z kobietami o cieniach i blaskach życia, bez owijania w bawełnę. Wierzy, że każdy sukces jest definiowany zupełnie inaczej na różnych etapach życia i nie ma jego jednoznacznej definicji” – wyjaśnia Beata Czyrko, Dyrektor Marketingu, odpowiedzialna za komunikację marki Isla na polskim rynku.
„Chciałyśmy stworzyć przestrzeń, w której kobiety rozmawiają o życiu i sukcesie w sposób bardzo szczery otwarty i bezpośredni. Nie jest dla nas wyzwaniem rozmawiać z kobietami, które odnoszą sukces na polu zawodowym o ich rozwoju i planach, bardziej interesowało nas Ile je to kosztowało i wciąż kosztuje pracy. Zapytać o to, jakie są ich obawy i słabości, co je naprawdę denerwuje, a co im się marzy. Chciałyśmy z nimi rozmawiać, bo byłyśmy ciekawe ich historii, co je motywuje, kiedy wszystko się wali.” – tłumaczy Natalia Jaźwierska, Social Media Wizard, odpowiedzialna za komunikację marki Isla w Internecie.

Marka na koniec roku po zakończeniu cyklu dołoży swoją cegiełkę na wparcie rozwoju kobiet – fundację wybierze Kobieta Isla roku, która zdecyduje, na którą z organizacji wsparcia rozwoju kobiet przekazane zostaną pieniądze.