Kolejna awaria w Santander Banku. Nie działa bankowość mobilna

Katarzyna Witwicka
10.12.2019 12:50
Santander Bank. Awaria. Przyczyny
fot. Shutterstock/TippaPatt (ilustracyjne)

Utrudnione płatności kartą, brak zaksięgowanych płatności i problemy z logowaniem do e-bankowości. Klienci banku Santander już drugi dzień z rzędu skarżą się na awarie.  

Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - BIZNES na Linkedin  

„Tydzień bez problemów w Santander że tygodniem straconym” – komentują klienci banku w serwisie Down Detector. Bank Santander po raz kolejny zalicza wpadkę. Nie działają płatności mobilne, klienci skarżą się na bank dostępu do e-bankowości.

Awaria w banku Santander
fot. Down Detector

Co więcej, jak donoszą użytkownicy, dziś mija termin m.in. na opłacenie składek ZUS  dla osób fizycznych, co czyni awarię jeszcze bardziej uciążliwą dla klientów banku.

Zobacz także

Santander Bank w odpowiedzi na posty użytkowników na Twitterze pisze: „potwierdzamy przejściowe problemy z dostępem do bankowości mobilnej. Intensywnie pracujemy nad przywróceniem pełnej funkcjonalności serwisu”

Przypomnijmy, że to już kolejna awaria w tym banku. W poniedziałek także nie działała aplikacja, a klienci nie mogli zalogować się na swoje konta.

Zobacz także

RadioZET.pl