Awaria w Santander Banku. Klienci nie mogą korzystać z kart płatniczych

Piotr Drabik
25.03.2019 11:36
Santander Bank. Awaria kart płatniczych. Przyczyny
fot. Stokkete/Shutterstock (ilustracyjne)

Część klientów Santander Banku w poniedziałek miała problemy z używaniem swoich kart płatniczych. Przez wiele godzin prowadzone były prace nad usunięciem awarii.

Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - BIZNES na Facebooku

Santander Bank o awarii poinformował w krótkim komunikacie.

Informujemy, że dla części klientów mogą występować utrudnienia w płatnościach naszymi kartami” – napisał na Facebooku Santander Bank.

Zobacz także

Po godz. 11 Santander poinformował, że „większość transakcji dokonywanych kartami jest już akceptowana”. Bank poinformował, że „cały czas pracuje nad rozwiązaniem problemu”.

Po godz. 12:45 w poniedziałek bank poinformował, że "wszystkie transakcje dokonywane naszymi kartami są już akceptowane".

W ostatni weekend Santander zapowiadał problemy związane z używaniem bankowości internetowej, które trwały do sobotniego przedpołudnia. 

Złość klientów banku

Klienci komentujący na Facebooku poniedziałkową awarię nie kryli gorzkich słów pod adresem Santander Banku Polska. "Zacznijcie rozsyłać ludziom SMS-y z takimi informacjami" – napisała pani Agata.

"Ponad godzinę temu, kiedy nie było jeszcze tej informacji, chciałam zapłacić kartą za zakupy i odrzuciło ją dwukrotnie. Żadnej wiadomości, żeby człowiek mógł się przygotować i nie wstydzić już drugi raz w miesiącu, jak w moim przypadku" – napisała zirytowana pani Agnieszka.

"Zmusiliście mnie do korzystania z Waszego konta przy kredycie, ale już niedługo. Poziom DNO!" – napisał Maciej.

Zobacz także

RadioZET.pl/PTD