Awaria w Santander Banku. Nie działa aplikacja mobilna

09.12.2019 12:23
Santander Bank. Awaria aplikacji mobilnej. Co się dokładnie stało?
fot. Surasak_Ch/Shuttestock (ilustracyjne)

Klienci Santander Banku alarmowali, że w poniedziałek nie mogli zalogować się na swoje konta. Bank potwierdził, że są trudności z dostępem do aplikacji mobilnej.

Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - BIZNES na Linkedin

Santander, drugi pod względem wielkości aktywów bank w Polsce, uległ w poniedziałek awarii.

Tragedia znowu nie można się zalogować. Czas zmienić bank”, „ten bank chyba sobie jakieś jaja robi w tym momencie”, „Czas chyba pożegnać ten pseudo bank, za dużo problemów, ciągle prace serwisowe”, „poniedziałek i standardowo aplikacja nie działa, wiecznie jakieś problemy z Wami” – to tylko niektóre komentarze zirytowanych klientów banku.

Zobacz także

Według portalu Downdetector.pl awaria w Santanderze dotyczy całej Polski.

Awaria Santander Banku
fot. downdetector.pl

Jak na informacje o awariach zareagował Santander Bank?

Aktualnie mogą występować przejściowe problemy z dostępem do bankowości przez aplikację. Trwają intensywne prace nad przywróceniem pełnej funkcjonalności aplikacji mobilnej. Za powstałe niedogodności serdecznie przepraszamy” – napisał bank w komentarzu na Facebooku.

Zobacz także

RadioZET.pl/Downdetector.pl