Zamknij

Awaria w Santander Banku. Klienci zgłaszają problemy

09.10.2020 13:07
Awaria w Santander banku
fot. Shutterstock

Klienci Santander Banku mają problem z dostępem do bankowości mobilnej. Bank potwierdził awarię.

Awaria w Santander Banku. Klienci informują o problemie w zalogowaniu się do aplikacji mobilnej.

Bank radzi, by logować się do bankowości internetowej w przeglądarce.

Awaria w Santander Banku

„Przerwa. W tej chwili nie skorzystasz z aplikacji mobilne i bankowości internetowej. Przepraszamy za utrudnienia, usuwamy problem”. Na taki komunikat natrafili klienci Santander Banku logujący się do bankowości  elektronicznej.

O problemach informują klienci banku na Twitterze, ale także w serwisie DownDetector.

Zobacz także

„Jak zwykle zawodzą, kiedy najbardziej potrzebuję informacji. Poważnie zastanawiam się nad zmianą” – pisze klient banku w serwisie DownDetector.

W innym komentarzu czytamy, że to już kolejna awaria banku, która ma miejsce w czasie wypłat pensji. Bank doradził na Twitterze, aby logować się do pełnej wersji bankowości internetowej przez przeglądarkę.

„Chwilowo nie działa Santander mobile. Pełna wersja bankowości internetowej działa bez zarzutu” – informuje Santander na Twitterze.

Aktualizacja: "Bankowość mobilna działa już we wszystkich kanałach. Przepraszamy za utrudnienia" - podaje bank. 

RadioZET.pl