Zamknij

Awaria w Santander Bank Polska. Co się stało?

03.02.2020 16:02
Santander Bank Polska. Awaria. Klienci nie mogą dostać się do swoich kont
fot. ImYanis/Shutterstock (ilustracyjna)

Klienci Santander Banku Polska mieli w poniedziałek trudności z dostępem do swoich kont przez przeglądarki internetowe. W odpowiedzi bank zalecił, aby korzystać z aplikacji mobilnej. 

Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - BIZNES na Linkedin

Santander Bank Polska potwierdził awarię swoich systemów bankowości internetowej.

"Uwaga! Niektórym z Was może nie działać bankowość internetowa. Przepraszamy - usuwamy utrudnienia. Skorzystajcie z aplikacji mobilnej" - napisał na Facebooku bank Santander.

Zobacz także

Mimo to klienci nie kryją oburzenia trudnościami z dostępem do swoich pieniędzy.

"Po prostu tragedia. Od października jestem klientką tego banku i od tego miesiąca co chwile problemy. Szlag może człowieka trafić. Nigdy więcej. Odradzam każdemu" - napisała pani Agnieszka w serwisie Downdetector.pl.

"Santander internet. Poznaj bankowość internetową, dopasowaną do Twoich potrzeb" - takie hasło wita mnie na stronie nie działającego banku. O zalogowaniu od kilku godzin mowy nie ma. Żenada!" - dodał pan Zygmunt. 

Awaria Santander Banku
fot. downdetector.pl

- O godzinie 15:45 przywróciliśmy pełną dostępność usług bankowości elektronicznej Santander Internet. Przepraszamy naszych klientów za niedogodności - poinformowała nas Ewa Krawczyk z biura prasowego Santander Bank Polska.

Zobacz także

RadioZET.pl/Downdetector.pl