Zamknij

Rewolucja w Biedronce. Telefon zamiast karty „Moja Biedronka”

08.03.2021 16:21
sklep Biedronka
fot. materiały prasowe Biedronki

Biedronka zapowiedziała, że używana przez 10 mln osób karta lojalnościowa zostanie zaimplementowana w aplikacji mobilnej. Żeby z niej skorzystać, nie trzeba już będzie nosić fizycznej karty czy podawać na głos numeru telefonu.

Biedronka, jak inne sieci handlowe, najlepsze promocje ma dla użytkowników karty lojalnościowej. „Moja Biedronka” pozwala naprawdę sporo zaoszczędzić, nic więc dziwnego, że regularnie korzysta z niej już ponad 10 mln Polaków.

Dyskont zadeklarował, że zamierza iść z czasem, postępem i osiągnięciami: „Moja Biedronka” doczeka się cyfrowego wcielenia w nowej wersji aplikacji mobilnej. Wraz z nią można liczyć na sporo nowości. Czy przejście na kartę w aplikacji będzie się opłacało?

„Moja Biedronka” w aplikacji. Jak będzie się teraz korzystać z karty?

Na możliwości indywidualizacji oferty, jaką ma Lidl dzięki aplikacji „Lidl Plus”, Biedronka może obecnie tylko patrzeć z zazdrością. Promocje w postaci specjalnych kuponów mogą być kierowane tylko do wybranych grup klientów, sieć sklepów ma też natychmiastowy wgląd w to, czy zostały uznane za atrakcyjne i wykorzystane.

Cyfryzacja „Mojej Biedronki” musiała więc nastąpić prędzej czy później. Stworzenie nowej wersji aplikacji, w której znajdować się będzie karta lojalnościowa, to jeden z priorytetów dla Jeronimo Martins. Właściciel Biedronki stawia na zwiększenie efektywności modelu biznesowe poprzez rozwój oprogramowania.

Polski konsument jest wymagający, podchodzący z zaufaniem do marek własnych i wrażliwy na ceny. Dlatego najważniejsze jest teraz dla nas wzmocnienie naszej pozycji, oferty i oczywiście postęp w cyfryzacji firmy, napędzanie projektów transformacyjnych, żeby wzmocnić nasz model biznesowy i zbliżyć się do klientów.

Luis Araujo, dyrektor generalny sieci Biedronka

Wprowadzenie aplikacji z kartą lojalnościową „Moja Biedronka” nie będzie oczywiście oznaczać końca honorowania dotychczasowych, fizycznych kart. Sieć handlowa może jednak starać się przekonać do nowego rozwiązania, oferując w nim dodatkowe, atrakcyjne promocje.

Żadne daty, nawet orientacyjne, wprowadzenia nowej aplikacji Biedronki nie zostały jeszcze podane. Cyfryzacja zgodnie z deklaracjami jest dla spółki priorytetem, premiera oprogramowania powinna więc odbyć się stosunkowo szybko.

RadioZET.pl/newseria.pl