Oceń
Miało być zabawnie, a wyszło „niesmacznie i głupio”. Marka Reserved w ogniu krytyki po dopuszczeniu do sprzedaży świątecznej koszulki z napisem „odkupienie win”.
Reserved zalicza wpadkę wizerunkową. Polska marka odzieżowa należąca do grupy LPP po fali krytyki ze strony internautów wycofała świąteczny T-shirt.
Koszulka przedstawiała Świętego Mikołaja i renifera pijących wino oraz napis „odkupienie win”. Marka została oskarżona w sieci o obrazę uczuć religijnych.
Reserved w ogniu krytyki. Koszulka z „odkupieniem win” wycofana ze sprzedaży
Reserved przeprasza i wycofuje bożonarodzeniową koszulkę z „odkupieniem win” z oferty – poinformował serwis Wirtualnemedia.pl, który opisał sprawę.
Na nietakt firmy uwagę zwróciła dziennikarka Agata Puścikowska, która w poście na Facebooku pisze, że „marketing, który mruga oczkiem do części klientów, a pluje na innych, to zły pomysł”.
„Podpis to nie dowcipna gra słów, jak pewnie będziecie tłumaczyć, lecz prymitywne granie na wartościach bliskich wielu Polakom (…) Żegnam. A byłam stałym klientem od lat” - napisała.
Dziennikarka dodała, że „pijackie koszulki” godzą z przepisy o wychowaniu w trzeźwości.
„Wasz target to nie tylko pijana młodzież, która w poważaniu ma szacunek i wartości. Podstawą przetrwania czasie kryzysu jest szanowanie stałego klienta” - skomentowała Puścikowska.
Reserved w odpowiedzi na zarzuty dziennikarki przeprosił i poinformował o wycofaniu koszulki ze sprzedaży. „Nie mieliśmy na celu obrażenia niczyich uczuć” - zapewniło Reserved.
„Ze względu na to, że nadruk rzeczywiście można odczytać dwuznacznie, podjęliśmy decyzje o wycofaniu tego modelu ze sprzedaży w naszym sklepie internetowym oraz salonach stacjonarnych” - poinformowało Reserved.
RadioZET.pl/Wirtualnemedia.pl
Oceń artykuł
