Zamknij

Wpadka marki Reserved. Poszło o koszulkę z „odkupieniem win”

01.12.2020 12:47
Wpadka marki reserved
fot. travellifestyle/shutterstock/Facebook - Agata Puścikowska

Miało być zabawnie, a wyszło „niesmacznie i głupio”. Marka Reserved w ogniu krytyki po dopuszczeniu do sprzedaży świątecznej koszulki z napisem „odkupienie win”.

Reserved zalicza wpadkę wizerunkową. Polska marka odzieżowa należąca do grupy LPP po fali krytyki ze strony internautów wycofała świąteczny T-shirt.

Koszulka przedstawiała Świętego Mikołaja i renifera pijących wino oraz napis „odkupienie win”. Marka została oskarżona w sieci o obrazę uczuć religijnych.

Reserved w ogniu krytyki. Koszulka z „odkupieniem win” wycofana ze sprzedaży

Reserved przeprasza i wycofuje bożonarodzeniową koszulkę z „odkupieniem win” z oferty – poinformował serwis Wirtualnemedia.pl, który opisał sprawę.

Na nietakt firmy uwagę zwróciła dziennikarka Agata Puścikowska, która w poście na Facebooku pisze, że „marketing, który mruga oczkiem do części klientów, a pluje na innych, to zły pomysł”.

„Podpis to nie dowcipna gra słów, jak pewnie będziecie tłumaczyć, lecz prymitywne granie na wartościach bliskich wielu Polakom (…) Żegnam. A byłam stałym klientem od lat” - napisała.

Zobacz także

Dziennikarka dodała, że „pijackie koszulki” godzą z przepisy o wychowaniu w trzeźwości.

Wasz target to nie tylko pijana młodzież, która w poważaniu ma szacunek i wartości. Podstawą przetrwania czasie kryzysu jest szanowanie stałego klienta” - skomentowała Puścikowska.

Reserved w odpowiedzi na zarzuty dziennikarki przeprosił i poinformował o wycofaniu koszulki ze sprzedaży. „Nie mieliśmy na celu obrażenia niczyich uczuć” - zapewniło Reserved.

„Ze względu na to, że nadruk rzeczywiście można odczytać dwuznacznie, podjęliśmy decyzje o wycofaniu tego modelu ze sprzedaży w naszym sklepie internetowym oraz salonach stacjonarnych” - poinformowało Reserved.

RadioZET.pl/Wirtualnemedia.pl