Psy do adopcji trafiły na etykiety piw

31.10.2019 13:57
Psy do adopcji trafiły na etykiety piw browaru NOOK
fot. mat. prasowe

Na butelkach piwa z browaru NOOK umieszczono zdjęcia psów szukających nowego domu. Partnerem akcji jest Fundacja Azyl pod Psim Aniołem.

Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - BIZNES na Linkedin

Pod opieką Fundacji Azyl pod Psim Aniołem znajduje się obecnie 300 zwierząt.

Cały czas aktywnie poszukujemy domów dla naszych podopiecznych, dlatego zdecydowaliśmy się na kooperację z Browarem NOOK – powiedziała Joanna Burakiewicz z Fundacji Azylu pod Psim Aniołem.

W ramach współpracy na butelki piw trafią wyjątkowe podobizny psów poszukujących domu oraz podstawowe informacje o każdym z prezentowanych czworonogów.

Browar NOOK i psy do adopcji
fot. mat. prasowe

Psy do adopcji na etykietach napojów

Kom czeka na nowy dom

Na etykietę trafił między innymi Kom, który został znaleziony błąkający się samotnie po polu.

Kom jest uroczym, łaciatym pieskiem, który trafił do nas kilka miesięcy temu. Najprawdopodobniej miał wcześniej właścicieli, bo reaguje na komendy i bardzo grzecznie się zachowuje. Bardzo zależy nam, aby tak jak pozostałe psy trafił do dobrego domu. Zawsze staramy się o bezpośredni kontakt z osobami, które dokonały adopcji. Zresztą dodatkowo niemal codziennie dostajemy maile ze zdjęciami naszych byłych podopiecznych.

Joanna Burakiewicz

Browar NOOK zadeklarował, że procent ze sprzedaży każdej butelki piwa z podobizną psów zostanie przekazany na konto fundacji.

– Chcemy zwrócić uwagę na problematykę bezdomności czworonogów i popularyzować adopcję zwierząt. Mamy nadzieję, że nasze zaangażowanie pomoże w dotarciu do jak największej liczby odbiorców – powiedział Janusz Żyła, prezes Browaru NOOK.

„Potrzeby zwierząt są ogromne”

Z jakimi problemami zmagają się schroniska i organizacje pomagające bezdomnym zwierzętom?

Zobacz także

Potrzeby zwierząt są ogromne. Poza jedzeniem, kocami i środkami czystości, sporo funduszy pochłaniają także lekarstwa. Trafiają do nas starsze i schorowane zwierzęta, cierpiące na różne choroby. Często potrzebują one karm weterynaryjnych, które są drogie, ale niezbędne. Aktualnie dodatkowo zaczął się sezon kaszlu kennelowego i coraz więcej naszych psów zaczyna chorować.

Joanna Burakiewicz

Jak tłumaczą przedstawiciele Fundacji, rąk do pracy zawsze brakuje.

– Praca wolontariacka w fundacji nie jest łatwa. Zwierzęta, które trafiają pod naszą opiekę, są często chore, przestraszone, smutne, czasem agresywne wskutek doznanej od ludzi krzywdy. Nieraz dopiero u nas poznają, co to jest regularny posiłek, własna miska, uczą się dobrego kontaktu z człowiekiem. Wszystkich, którzy chcieliby pomóc, zapraszamy do kontaktu na przykład przez naszego Facebooka – dodała Burakiewicz.

Piwa z Browaru NOOK poświęcone akcji charytatywnej dostępne będą w sieciach sklepów: Auchan i Carrefour.

Zobacz także

Na podobną akcję promującą adopcje psów zdecydował się krakowski lokal Forum Przestrzenie i producent lemoniady Kombucha.

RadioZET.pl