Polski producent obuwia wchodzi na rynek Bliskiego Wschodu

Olga Papiernik
17.01.2018 11:34
Polski producent obuwia wchodzi na rynek Bliskiego Wschodu
fot. Clem Onojeghuo on Unsplash

CCC.eu Sp. z o.o. - spółka zależna CCC - zawarła z Apparel FZCO z siedzibą w Zjednoczonych Emiratach Arabskich umowę franczyzową przewidującą współpracę w zakresie sprzedaży obuwia CCC i innych produktów marek należących do CCC na terytorium 6 krajów regionu Bliskiego Wschodu, tj.: Arabia Saudyjska, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Kuwejt, Oman, Katar, Bahrajn, podała spółka.

Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - Biznes na Facebooku

Zagłosuj

Czy kupujesz obuwie w sklepach CCC?

Liczba głosów:


- Rozwój CCC na Bliskim Wschodzie będzie odbywać się w modelu franczyzowym. Dobraliśmy renomowanego partnera, dającego pewność sukcesu na tych dość odległych rynkach, gdzie łącznie jest blisko 50 mln konsumentów i gdzie widzimy docelowo potencjał na poziomie 200-400 sklepów. Współpracując z Apparel, jako CCC będziemy jednocześnie budować znajomość i doświadczenie dotyczące specyfiki rynku Bliskiego Wschodu i krajów ościennych. Widzimy w tej części świata szansę zdobycia pozycji jednego z kluczowych graczy na rynku obuwia w naszym segmencie - powiedział prezes Dariusz Miłek.

Umowa franczyzowa dotyczy dystrybucji towarów poprzez sieć sklepów detalicznych pod marką CCC oraz poprzez dedykowane dla Bliskiego Wschodu kanały online zarządzane przez Apparel. Porozumienie zostało zawarte na okres 10 lat z możliwością jego przedłużenia o kolejne 10 lat, podano także.

"Otwarcie pierwszych sklepów planowane jest na początku 2019 roku. Zapisy umowy przewidują, że do roku 2023 ma powstać co najmniej 60 sklepów o łącznej powierzchni co najmniej 40 000 m2" - czytamy dalej.

Spółka wyjaśniła, że salony CCC w krajach Bliskiego Wschodu będą otwierane w nowym koncepcie sklepowym.

"Zlokalizowane będę w wiodących centrach handlowych na wszystkich 6 rynkach. Partnerem franczyzowym CCC została spółka Apparel, wiodący podmiot na rynku detalicznym, doświadczony w segmencie obuwia, operator franczyz wielu globalnych marek, takich jak Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Aldo, Skechers, New Balance, Crocs. Odpowiada również za udany rozwój polskiej firmy Inglot w tym regionie" - czytamy dalej.

ISBnews/OP