Klienci oburzeni na dostawców kwiatów

29.05.2020 17:13
Poczta Kwiatowa. Klienci oburzeni na niedostarczone bukiety
fot. Justyna Weronika Skierska‎/Facebook

Poczta Kwiatowa zawiodła - mówią zgodnym chórem klienci firmy, którzy skorzystali z jej usług w okolicach Dnia Matki. Niezadowoleni wrzucają do sieci zdjęcia pokazujące różnice w bukietach. Część kwiatów miała w ogóle nie trafić pod wskazane adresy.

Dzień Matki, który wypada w Polsce 26 maja, to tradycyjna okazja do obdarowania kwiatami. W tym roku święto zbiegło się z pandemią koronawirusa i związanymi z nią obostrzeniami. Z tego powodu wielu klientów chcących obdarować swoje mamy wybrało złożenie zamówienia przez poczty kwiatowe.

O ile samo złożenie zamówienia nie stanowiło kłopotu, to cześć klientów jest rozczarowanych realizacją usługi. Dokładnie jakością bukietów, które w niektórych przypadkach znacznie różniły się od tych prezentowanych na stronie internetowej np. Poczty Kwiatowej.

Klienci oburzeni z powodu niedostarczonych kwiatów

- Moja mama dostała bukiet dopiero na następny dzień, mimo opłacenia dodatkowych 22 zł za gwarancję dostarczania tego samego dnia. Bez czekoladek, za które zapłaciłam, bez bilecika z życzeniami i w stanie odbiegającym od zamówionego - relacjonowała pani Agnieszka, cytowana przez portal WP.pl.

Zobacz także

Rozczarowanych klientów nie brakuje. Podkreślają niepełne zamówienia, pomylenie kwiatów czy kompletnie inne prezenty dodatkowe (jak wino czy piwo) od prezentowanych w ofercie. W niektórych przypadkach bukiety nie dotarły 26 maja, dlatego niektórzy klienci domagają się zwrotu kosztów.

Poczta Kwiatowa wydała w tej sprawie oświadczenie na Facebooku. "Pomimo zagrożenia ze strony COVID-19 nie zaprzestaliśmy działalności w marcu, kwietniu, ani w maju roku 2020. Wiedzieliśmy, że Dzień Matki będzie okresem szczególnie trudnym, poczyniliśmy w tym celu wiele przygotowań" - podkreśliła firma.

Współpracując z ponad tysiącem kurierów i pokonując wiele przeszkód logistycznych, doręczyliśmy tysiące uśmiechów. Wymagało to od nas ogromnego wysiłku, aby zapewnić zarówno nam, pracownikom sieci Poczta Kwiatowa, jak i wszystkim osobom, którym dostarczamy kwiaty i prezenty – bezpieczeństwo

Poczta Kwiatowa

Zobacz także

Firma zapewniła, że wszystkie zamówione na dzień 26 maja bukiety trafiły do wskazane adresy. "Pracujemy w niesamowitej branży i udało nam się doręczyć setki tysięcy uśmiechów. Dziękujemy za krytykę, za wypowiedzi pozytywne i ostre słowa. To dobrze, że Polscy konsumenci mają coraz wyższe wymagania i coraz większą świadomość swoich praw" - dodała Poczta Kwiatowa.

Te wyjaśnienie nie satysfakcjonują klientów, którzy czują się poszkodowani z powodu niedostarczonych bukietów. "Zapłaciłam za dostawę 26 maja a nie w innym dniu. Zamówienie złożyłam 17 maja. Gdybym wiedziała, że zamówienie nie zostanie zrealizowane w danym dniu, to go nie złożę. Do tej pory kwiaty nie zostały doręczone" - napisała na Facebooku pani Patrycja.

RadioZET.pl/Wykop.pl/WP.pl