Zamknij

Awaria w banku PKO. Nie działa aplikacja mobilna

21.08.2020 08:59
Awaria w PKO BP
fot. Shutterstock/TippaPatt (ilustracyjne)

Aplikacja mobilna banku PKO nie działa. Klienci nie kryją oburzenia, a bank tłumaczy, co się stało.

Bank PKO zalicza kolejną awarię. Tym razem nie działa aplikacja mobilna.

„Rano problemy z płatnością zbliżeniową i BLIK-iem, teraz nie można się zalogować do aplikacji” – czytamy w komentarzu jednego z klientów banku na Twitterze.

Awaria w PKO BP. Co się stało?

Bank PKO BP potwierdza awarię. Nie działa aplikacja mobilna.

 

 

Aplikacja IKO nie działa
fot. Radiozet.pl

- Rzeczywiście są utrudnienia w działaniu IKO. Przepraszamy, pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Wszystkie karty płatnicze oraz serwisy internetowe iPKO i Inteligo działają – czytamy w komentarzu banku PKO na Twitterze.

Zgłoszenia dotyczące awarii od rana napływają także do serwisu DownDetector.pl. Użytkownicy zgłaszają problemy także za pośrednictwem Facebooka. 

Awaria w banku PKO
fot. DownDetector

AKTUALIZACJA: Bank poinformował o usunięciu awarii.

- Aplikacja IKO działa już prawidłowo - zapraszamy do korzystania. Jeszcze raz przepraszamy za kłopoty - czytamy w ostatnim wpisie banku.

RadioZET.pl