Zygmunt Chajzer i jego nowy proszek do prania. „Tego jeszcze nie było”

03.10.2019 15:01
Mr. Ziggi. Proszek do prania reklamowany przez Zygmunta Chajzera
fot. Mr. Ziggi/Facebook

Zygmunt Chajzer, prezenter telewizyjny i dziennikarz radiowy, został ambasadorem nowej marki ekologicznych proszków do prania „Mr. Ziggi”. Środek czyszczący można znaleźć m.in. w marketach Lidla.

Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - BIZNES na Linkedin

Jak podał portal Wirtualnemedia.pl, w ofercie sklepów Lidl znalazł się ekologiczny proszek do prania Mr. Ziggi. Ambasadorem marki został Zygmunt Chajzer, przez lata kojarzony z reklamami proszku do prania Vizir.

Nowy proszek Chajzera w sklepach

Od czwartku, 3 października na półkach marketów można znaleźć proszek Mr. Ziggi w opakowaniu 500 g za 4,99 zł oraz płyn 1,5 l w cenie 14,99 zł. 

Zobacz także

Pozostałe opakowania można kupić w internecie: w serwisie Mr-ziggi.pl, profile marki w mediach społecznościowych oraz na stronie eurochemia.com. Kupując opakowanie pół kilo, w sieci zapłacimy 6,99 zł, 2,5 kg - 29,99 zł, 5 kg - 44,99 zł, a płyn 1,5 l - 14,99 zł.

Produkty marki Mr. Ziggi wytwarzane są przez firmę Clovin, a jej wyłącznym dystrybutorem jest Europe Distribution Group.

Czym Mr. Ziggi różni się od innych produktów na rynku? Jak można dowiedzieć się z reklam produktu, te środki piorące zwalczają nie tylko zabrudzenia, lecz również roztocza i bakterie.

Ponadto nowy proszek i płyn reklamowany przez Chajzera nie zawierają fosforanów, zeolitów i alergenów oraz są sprzedawane w ekologicznych opakowaniach.

Zobacz także

„Symbol prania w Polsce”

Autorem marki Mr. Ziggi jest sam Zygmunt Chajzer. Plany powstania nowego proszku ogłosił przed rokiem, po tym, jak w lipcu 2018 roku rozstał się z koncernem Procter&Gamble. Jest to właściciel marki Vizir, którą przez kilkanaście lat reklamował prezenter telewizyjny.  

Nowy proszek do prania na Instagramie zachwalał Filip Chajzer, syn znanego dziennikarza. 

Tata (niekwestionowany symbol prania w Polsce) wymarzył sobie produkt, którego jeszcze na rynku nie było. W pełni hipoalergiczny, proekologiczny i przyjazny całej rodzinie – napisał Filip Chajzer. Poinformował również o charytatywnej odsłonie sprzedaży nowego proszku.

Częścią zysków ze sprzedaży w Lidlu Chajzer podzieli się z Fundacją Rodzin Adopcyjnych.

RadioZET.pl/Wirtualnemedia.pl