Zamknij

Lody Ekipa w Biedronce. Sieć wyprzedała towar jednego dnia

23.04.2021 16:31
Szturm na lody ekipa
fot. Karolina Adamska/East News

Lody Ekipa stały się niekwestionowanym hitem sprzedaży. Sieć Biedronka pisze o szturmie na lodówki i podsumowuje, że jeden lód sprzedawał się co 16 sekund.

Lody Ekipa pojawiły się w Biedronce 22 kwietnia i z pewnością doprowadziły do zwiększenia ruchu w sklepach tej sieci.

Jak czytamy w komunikacie Biedronki, pierwszy lód został sprzedany tuż po północy w jednym z krakowskim sklepów. Produkt znikał z lodówek w zawrotnym tempie, jak obliczyła sieć: średnio co 16 sekund.

Szturm na lodówki w Biedronkach. Lody Ekipa hitem sprzedaży

Ekipa Friza to nie tylko znana paczka youtuberów, ale i ludzie biznesu, którzy dzięki umowie z producentem lodów Koral, cieszą się powodzeniem na rynku.

Lody od Ekipy trafiły do sklepów pod koniec marca i z miejsca stały się hitem sprzedaży. Ich fenomen dostrzegły największe sieci handlowe, które rozszerzyły ofertę o słynne lody. O sukcesie sprzedaży i zwiększonym ruchu w sklepach pisze sieć Biedronka.

„Biedronka jako pierwsza sieć dyskontowa wprowadziła do sprzedaży lody Ekipa, które są efektem współpracy marki Koral z najbardziej popularnymi youtuberami w Polsce Frizem i jego zespołem. Szał na lody Ekipa ogarnął całą Polskę. Klienci sieci Biedronka wykupili prawie cały zapas jednego dnia!” – czytamy w komunikacie.

Lody Ekipy pojawiły się w Biedronkach w czwartek 22 kwietnia . Pierwszy sprzedał się 20 minut po północy w jednym z krakowskich sklepów sieci.

Lody ekipa w Biedronce

Średnio klienci Biedronki na jednym paragonie kupowali 6 lodów, a pojedynczy lód był sprzedany średnio raz na 16 sekund (dane na podstawie paragonów zawierających ten produkt)” – pisze sieć.

Rekordowym wynikiem sprzedaży może pochwalić się warszawska Biedronka przy ul. Bartyckiej. Tam w czwartek 22 kwietnia sprzedało się łącznie 230 sztuk lodów Ekipa.

Nasze bardzo dobre relacje z dostawcami pozwoliły nam w szybki sposób zaoferować produkt, który jest bardzo poszukiwany. Popularność tego produktu to fenomen, który wyznacza nowe trendy w sposobie promocji i wprowadzania nowych produktów na rynek. Biedronka obserwuje wszelkie nowości, by zawsze oferować klientom to, czego akurat najbardziej poszukują.

Paweł Kolarski, dyrektor kategorii w sieci Biedronka

Sieć dodała, że ponad trzy czwarte przygotowanego asortymentu owocowych sorbetów w polewie o smaku gumy balonowej ze „strzelającymi dodatkami” dostępnych w wybranych placówkach sieci Biedronka na terenie Polski została sprzedana już pierwszego dnia.

Podobny szturm może mieć miejsce w poniedziałek 26 kwietnia w sklepach konkurencyjnej sieci Lidl, która zapowiedziała rozszerzenie oferty o słynne lody.

Serwis Money.pl pisze, że inne sklepy znalazły sposób, by zwiększyć sprzedaż wykorzystując popularność lodów Ekipa. Internauci opublikowali bowiem zdjęcia informacji wywieszanych w sklepach, które zezwoliły klientom na kupno lodów Ekipa tylko pod warunkiem zakupienia innego towaru marki Koral. Transakcja wiązana z pewnością zwiększyła zyski ze sprzedaży, zaś rosnące zainteresowanie lodami Ekipy sprawiło, że klienci mimo stawianego przez sklepy warunku i tak decydowali się sięgnąć po ten towar.

O tym, ile klienci są w stanie poświęcić dla popularnego produktu pisał też serwis Wiadomościhandlowe.pl. "Kolekcjonerskie papierki" po lodach od Ekipy Friza można dziś znaleźć na Allegro w cenie nawet 100 tys. zł za sztukę.

RadioZET.pl/mat.pras/ Wiadomościhandlowe.pl/Money.pl