Lion's Bank informuje klientów posiadających obligacje GetBacku o możliwych konsekwencjach finansowych

Olga Papiernik
07.05.2018 18:32
getback
fot. Arkadiusz Ziolek/ East News

 Lion's Bank przygotował dla swoich klientów, posiadających obligacje GetBack, informacje na temat możliwego postępowania restrukturyzacyjnego. Przy zarządzie działa grupa robocza, która niezwłocznie udziela odpowiedzi na zapytania i stale monitoruje rozwój sytuacji wokół GetBack, podał bank.  

"W trosce o swoich klientów, bank przygotował specjalną stronę internetową, gdzie szczegółowo wyjaśnia, na czym może polegać ewentualny proces restrukturyzacji oraz, co oznacza on dla osób posiadających obligacje GetBack " - czytamy w komunikacie.

GetBack złożył 2 maja br. wniosek o otwarcie przyspieszonego postępowania układowego w ramach procesu wszczęcia restrukturyzacji.

Zobacz także

"Ewentualne postępowanie restrukturyzacyjne oznacza, że GetBack widzi możliwość współpracy z wierzycielami, w tym posiadaczami obligacji oraz poprawy swojej sytuacji finansowej pod nadzorem sądu. Dokładne warunki ewentualnej restrukturyzacji będą wynikiem negocjacji GetBack z wierzycielami i zostaną zatwierdzone przez sąd" - wskazał Lion's Bank w komunikacie.

Na stronie internetowej Lion's Banku posiadacze GetBacku mogą dowiedzieć się m.in. jak będzie wyglądał proces restrukturyzacji spółki, jakie są konsekwencje finansowe restrukturyzacji dla obligatariusza.

"Oprócz wsparcia informacyjnego, klienci mają możliwość skierowania zgłoszenia reklamacyjnego. Każde z nich zostanie dokładnie przeanalizowane od strony realizacji przez bankierów przyjętych w banku procedur" - podano także.

Lion's Bank to oddział Idea Banku, działający w segmencie bankowości prywatnej. Idea Bank zadebiutował na rynku głównym GPW w 2015 roku.

GetBack S.A. jest polską spółką zarządzania wierzytelnościami. Powstała w lutym 2012 roku, zaś od marca 2014 r. grupa jest obecna także na rynku rumuńskim. W lipcu 2017 r. spółka zadebiutowała na GPW.

Zobacz także

ISBnews/OP