Lidl podsumował sprzedaż na Pol'and'Rock Festival

20.08.2019 09:45
Lidl. Sieć podsumowała sprzedaż na PolAndRock Festival
fot. SZYMON AKSIENIONEK/Reporter/East News (ilustracyjne)

Aż 700 tys. sztuk pieczywa i po 12 ton arbuzów i bananów – taki wynik sprzedaży zanotował market Lidla, który był otwarty podczas tegorocznego Pol'and'Rock Festival. Sklep był otwarty non stop przez 148 godzin.

Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - BIZNES na Linkedin

Lidl po raz dziewiąty otworzył supermarket podczas festiwalu w Kostrzynie nad Odrą.

Jak podał portal Dlahandlu.pl, podczas 25. edycji Pol'and'Rock Festival (wcześniej Woodstock Festival) Lidl pracował bez przerwy przez 148 godzin, a nad obsługą klientów czuwało 240 pracowników sieci.

Jakie produkty cieszyły się największą popularnością w festiwalowym Lidlu? Zdecydowanie banany i arbuzy — sprzedano ich po 12 ton.

Zobacz także

Na kolejnych miejscach znalazły się pomidory, bagietka czosnkowa, sok pomarańczowy oraz lody. Sieć zanotowała również nowy rekord sprzedaży pieczywa – aż 700 000 sztuk. Z kolei nowością w ofercie było bezalkoholowe piwo marki Lech w czterech wariantach smakowych. 

Ponadto w festiwalowym Lidlu pojawił się butelkomat dostarczony przez firmę PreZero, należącą do Grupy Schwarz. Maszyna działała przez 3 dni Pol'and'Rock Festival — łącznie przez 27 godzin.

Oddano do urządzenia w sumie 10 tysięcy puszek i butelek, a firma rozdała 6 tysięcy gadżetów.

Zobacz także

RadioZET.pl/Dlahandlu.pl