Zamknij

Lidl z usługa rezerwacji produktów online. Jak to działa?

11.05.2020 14:54
Lild zakupy online. Będzie możliwość rezerwacji towaru
fot. WOJCIECH STROZYK/REPORTER/East News (ilustracyjne)

Pod koniec maja Lidl planuje wprowadzić usługę zamawiania zakupów przez internet, które potem można odebrać w stacjonarnym sklepie. Jak to działa?

Lidl, który jest obecny na polskim rynku handlowym od 2002 roku, zapowiedział wprowadzenie nowej usługi dla klientów. Niemiecka sieć handlowa wcześniej udostępniła własny program lojalnościowy (Lidl Plus), aplikację mobilną, własne płatności (Lidl Pay) oraz sklep internetowy (lidl-sklep.pl).

W okresie pandemii koronawirusa Lidl, podobnie jak konkurencyjne sieci handlowe, przygotował nową możliwość odbierania zamówionych produktów. Jak to działa?

Lidl i rezerwacja zakupów przez internet

Jak podał portal Antyweb.pl, od 24 maja 2020 roku Lidl Polska wprowadzi możliwość rezerwacji zakupów przez internet. Co to oznacza? W wybranych marketach sieci pojawi się okazja zamówienia np. żywności przez sieć, aby potem odebrać zakupy w stacjonarnym sklepie.

Zobacz także

Będzie to możliwe za pomocą konta w sklepie internetowym Lidla - konieczne będzie wskazanie nie tylko sklepu odbioru towarów, ale również czas. W regulaminie nowej usługi zapisano, że z zamawiania przez internet będą wyłączone wybory alkoholowe, tytoniowe czy preparaty do początkowego żywienia niemowląt. Pracownik marketu wyda zakupy na podstawie wydruku z pliku PDF na papierze lub w urządzeniu mobilnym.

Jak podkreślił portal Wiadomościhandlowe.pl, Lidl do tej pory pozwalał na rezerwowanie przez internet wyłącznie produktów alkoholowych dostępnych w Winnicy Lidla oraz sprzedawał produkty przemysłowe w serwisie lidl-sklep.pl.

Sieć Lidl nie podała szczegółów nowej usługi.

Przypomnijmy, że właściciele marketów w ostatnich miesiącach mocno rozwinęli ofertę zakupów internetowych. Paczkę podstawowych produktów przez sieć można zamawiać w Kauflandzie i Auchan. Z kolei Biedronka rozwija możliwość zamawiania zakupów z marketów sieci do domów klientów przez aplikację Glovo.

RadioZET.pl/Wiadomościhandlowe.pl/Antyweb.pl