Lidl wysyła do klientów zestawy z mikromarketami sieci

14.10.2019 13:43
Lidl w Szwecji wysyła do klientów zestawy z mikromarketami sieci
fot. Lidl Szwecja

Lidl w Szwecji wysłał do najwierniejszych klientów zestawy do zrobienia własnego mikromarketu sieci w swoim domu. Akcja ma zachęcić nieprzekonanych do „wysokiej jakości” produktów w marketach dostępnych w przystępnych cenach.

Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - BIZNES na Linkedin

Jak podał portal NowyMarketing.pl, Lidl w Szwecji zdecydował się na nietypową akcję promocyjną.

Sieć handlowa wysłała do swoich najwierniejszych klientów specjalne zestawy. Znalazły się w nim m.in. świeże produkty na trzydaniową kolację, uniformy i czapki z logo marki, kosze na zakupy oraz playlista na platformie Spotify z piosenkami puszczanymi w sklepach Lidla.

Zobacz także

W ten sposób najwierniejsi klienci sieci mogą w swoich domach urządzić mikromarkety. Akcja ma zachęcić ich do zapraszania przyjaciół, którzy najpierw zrobią „zakupy” w domowym Lidlu, a potem wspólnie ugotują kolację. 

Akcja ma dotrzeć do sceptycznych wobec Lidla klientów i udowodnić im, że w marketach sieci można znaleźć produkty „wysokiej jakości i w przystępnej cenie”. 

Szwedzki Lidl przygotował specjalny film promocyjny, na którym bohater Roger zaprasza swoich przyjaciół do mikromarketu Lidla w swoim domu.

Zobacz także

To nie pierwsza akcja Lidla, w której sieć nagradza najwierniejszych klientów. Pod koniec września niemiecki oddział sieci rozdał im 400 Snickersów z motywem kolorystycznym Lidla. 

RadioZET.pl/NowyMarketing.pl