Zamknij

Lidl zamknął serwis z podróżami. Co z klientami?

23.12.2019 10:16
Lidl Podróże zamknięty. Co z klientami?
fot. SolntseRA/Shutterstock (ilustracyjne)

Lidl Polska wycofuje się z oferowania wyjazdów turystycznych. Po ponad dwóch latach niemiecka sieć handlowa zamyka w naszym kraju serwis Lidl Podróże. Spółka zapewniła, że klienci z wykupionymi wyjazdami nie zostaną na lodzie.

Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - BIZNES na Linkedin

Lidl Podróże oferowało wycieczki dla polskich klientów od września 2017 roku. Jak podkreślił portal Dlahandlu.pl, sieć handlowa dotychczas współpracowała z biurami turystycznymi między innymi Volare Travel, Prestige Tours, Unique Moments, Rainbow, Neckermann czy Exim Tours. 

Platforma powiązana z jedną z największych w Polsce sieci marketów (w całym kraju prowadzi ponad 700 sklepów) wzbudzała kontrowersje w branży turystycznej. Chodziło o bony, które otrzymywali klienci za zakupy zrobione w dyskontach. Obniżały one ceny wycieczek, co zdaniem innych biur podróży było przejawem nieuczciwej konkurencji. 

Lidl Podróże - nowa oferta Lidla z wczasami w Polsce i za granicą

Co z klientami?

Przed Bożym Narodzeniem na stronie lidl-podroze.pl pojawił się komunikat o zakończeniu działalności serwisu.

"Chcielibyśmy poinformować, że podjęliśmy decyzję o niekontynuowaniu projektu Lidl Podróże. Bardzo dziękujemy za wspólny czas pełen wspaniałych podróży i wspomnień.Była to dla nas nieoceniona szansa zbierania nowych doświadczeń" - napisano w komunikacie.

Co z klientami, którzy wykupili wycieczki z Lidlem?

"Zapewniamy, że wszyscy Klienci, którzy kupili wycieczkę lub ubezpieczenie w ramach Lidl-podróże.pl, będą mogli je zrealizować zgodnie z zawartymi umowami. Każdy Klient zostanie objęty opieką bezpośrednio przez organizatora wycieczki, którą wykupił. Każdy z Klientów otrzyma bezpośrednio informacje za pośrednictwem poczty elektronicznej i/lub telefonicznie" - wyjaśniono w komunikacie.

Zobacz także

Fiasko serwisu Lidl-Podroze.pl
fot. lidl-podroze.pl (screen)

Tymczasem jeszcze w sierpniu tego roku Aleksandra Robaszkiewicz, rzeczniczka Lidla, w rozmowie z portalem Dlahandlu.pl zapewniała o sukcesie serwisu turystycznego.

- Platforma lidl-podroze.pl cieszy się bardzo dużą popularnością. To, co wyróżnia nas na tle konkurencji to unikalność oferty – nowe propozycje podróży pojawiają się na bieżąco. Z Lidl Podróże można pojechać prawie do każdego zakątka na świecie oraz w Polsce. Zawsze zapewniamy ciekawy program, wzbogacony o atrakcje wyłącznie dla naszych klientów, jak np. nauka jazdy konnej lub kurs gotowania. Dzięki skali naszego działania, wszystko to oferujemy w bardzo atrakcyjnych, niskich cenach typowych dla Lidla - mówiła Robaszkiewicz. 

Zobacz także

RadioZET.pl/Dlahandlu.pl