Kinsey Wolanski wbiegła na boisko podczas finału LM. Jej "wyczyn" był wart prawie 4 mln dolarów

Piotr Drabik
03.06.2019 12:40
Kinsey Wolanski wbiegła na boisko podczas finału LM. Za taką promocję musiałaby zapłacić prawie 4 mln dolarów
fot. PAP/EPA/Rodrigo Jimenez

Instagram usunął konto modelki Kinsey Wolanski, która wbiegła na murawę podczas finałowego meczu piłkarskiej Ligii Mistrzów. Miała ona wówczas na koszulce logo kanału na YouTube jej chłopaka. Zdaniem ekspertów marketingu sportowego to promocja warta prawie 4 mln dolarów.

Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - BIZNES na Facebooku

Kinsey Wolanski od soboty jest na ustach całego świata. 22-latka wbiegła na murawę w pierwszej połowie finałowego meczu piłkarskiej Ligii Mistrzów pomiędzy FC Liverpool i Tottenham Hotspur FC, który w sobotę rozegrano w Madrycie.

W 18. minucie spotkania przeskoczyła bandy reklamowe i z rękami uniesionymi w górze przebiegła pół boiska. Kobieta była ubrana tylko w skąpą czarną koszulkę z logiem Vitaly Uncensored. To kanał na YouTube, który prowadzi wraz ze swoim chłopakiem Witaljem Zdorowetskijim. Modelka została szybko zdjęta z murawy przez ochronę meczu.

Półnaga kobieta wbiegła na murawę w finale LM. Wiadomo, kim jest [WIDEO + ZDJĘCIA]

Modelka została szybko zidentyfikowana przez internautów. Przed widowiskową akcją jej konto na Instagramie obserwowało około 250 tys. użytkowników portalu społecznościowego. W zaledwie kilka godzin do niedzielnego popołudnia ich liczba urosła do aż 2,5 miliona. 

Te statystyki pewnie jeszcze by wzrosły, ale administratorzy Instagrama zdecydowali się usunąć jej konto serwisu. „Przerwanie Ligi Mistrzów! Życie jest po to, by żyć, by robić zwariowane rzeczy, które zapamiętasz na zawsze” - napisała Wolanski na Instagramie jeszcze kiedy jej konto było aktywne.

"Wyczyn" swojej dziewczyny z trybun obserwował Zdorowetskiji. "Odkąd mam zakaz wejścia na wszystkie stadiony, musiałem tu przyjść i zobaczyć przygotowania mojej dziewczyny do występu podczas finału Ligi Mistrzów" - napisał na Twitterze, zamieszczając w poście swoje zdjęcie ze stadionu w Madrycie.

Afera na meczu ekstraklasy. Kibic wtargnął na boisko i pokazał gołe pośladki [WIDEO]

Witalij sam jest znany z przerywania ważnych wydarzeń sportowych. W 2014 roku wbiegł na murawę podczas finału piłkarskich Mistrzostw Świata i na chwilę przerwał starcie pomiędzy Niemcami i Argentyną. 

Zdorowetskij również zanotował ogromny wzrost popularności w sieci. Prowadzony przez niego profil Vitaly Uncensored w serwisie YouTube obserwuje obecnie 10 mln użytkowników, z których spora część pojawiła się po sobotniej akcji z udziałem modelki.

Jak podał Darren Rovell, specjalista od marketingu sportowego, że ekwiwalent reklamowy (czyli wartość promocji danej marki np. podczas transmisji sportowych) kanału Vitaly Uncensored, którego logo miała na koszulce 22-latka, wyniósł 3,97 mln dolarów. To wartość obliczona na podstawie algorytmu ApexMGAnalytics.

"Obawiam się, że Kinsey Wolanski otworzyła nową erę, albo co najmniej nową falę patomarketingu w sporcie" - napisał z kolei na Twitterze Grzegorz Kita, prezes firmy Sport Management Polska.

W finale LM Liverpool dwoma bramkami pokonał Tottenham i zdobył pierwszy raz od 2005 roku tytuł Ligi Mistrzów UEFA.

Futbolista bohaterem. Uratował 2-latkę, która wbiegła na boisko [WIDEO]

RadioZET.pl/Wirtualnemedia.pl