Kim Kardashian-West i milion dolarów za jeden post na Instagramie

08.11.2019 13:50
Kim Kardashian-West. Celebrytce proponowano milion dolarów za jeden post na Instagramie
fot. JStone/Shutterstock (ilustracyjne)

Milion dolarów – tyle pieniędzy celebrytce Kim Kardashian-West proponowała jedna z firm za opublikowanie jednego posta reklamowego na jej profilu na Instagramie. Polscy celebrycy dostają znacznie mniejsze stawki.

Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - BIZNES na Linkedin

Jak podał Business Insider Polska, jedna z najsłynniejszych celebrytek świata opowiedziała o kulisach swojej internetowej działalności podczas konferencji zorganizowanej przez „The New York Times”.

Mąż docenił gest żony-celebrytki

Kim Kardashian-West opowiedziała, jak jedna z marek odzieżowych (nie ujawniła jej nazwy) proponowała jej milion dolarów za opublikowanie jednego posta reklamowego na jej profilu na Instagramie. 

Zobacz także

Jej konto obserwuje obecnie 151 milionów użytkowników. 

Celebrytka odrzucenie oferty konsultowała z mężem raperem Kanye Westem. Jak tłumaczyła Kardashian, marka proponująca jej lukratywną ofertę kopiowała projekty Westa. Mąż docenił decyzję żony, przekazując jej czek na milion dolarów i udziały w jego firmie odzieżowej. 

Nawet bez przyjęcia oferty o poście za milion dolarów celebrytka nie może narzekać na finansowe problemy.

Według firmy HopperHQ, oferującej narzędzia do planowania postów, Kardashian inkasuje za jeden wpis na Instagramie 910 tys. dol. To mniej, niż może otrzymać jej młodsza siostra Kylie Jenner – firmy płacą jej za jeden post 1,266 mln dol., czyli równowartość 4,8 mln zł.

– Marki płacą, by pojawiać się wokół Kim Kardashian ze względu na zasięg – to, jaką społeczność skupiła wokół siebie oraz wizerunek – ludzie chcą być jak Kim Kardashian, chcą chodzić w tych samych ubraniach, stosować te same kosmetyki – komentował Wojtek Kardyś, specjalista od komunikacji internetowej i digital marketingu, cytowany przez Business Insider Polska.

Zobacz także

Ile zarabiają polscy Instagramerzy?

Zdaniem Kardysia dla firm to wydatek od 10 do 20 tys. zł jednorazowo za każdy post.

Oczywiście nie mam tu na myśli Roberta Lewandowskiego, którego wycenia się jak gwiazdę globalną. Podejrzewam, że (w jego przypadku – przyp. red.) stawki są podobne, tylko nie w złotówkach [...] Największa suma, o jakiej słyszałem, to ponad 45 tys. zł za dwa posty na Instagramie.

Wojtek Kardyś

Zobacz także

RadioZET.pl/Business Insider Polska