Oceń
KFC w Rotterdamie na tydzień wstrzyma się od sprzedaży mięsa. To cześć ogólnokrajowej akcji tygodnia bez mięsa – podaje serwis wirtualnemedia.pl.
Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - BIZNES na Facebooku
Sieć KFC w Rotterdamie w ramach holenderskiego National Week Without Meat na tydzień rezygnuje z mięsa w serwowanych klientom produktach – wskazuje serwis.
Zamiast mięsa pojawi się tzw. quorn, czyli wegański odpowiednik mięsa. Nowe menu zostanie wprowadzone w jednej restauracji w Rotterdamie. W lokalu tym w okresie od 9 do 15 marca mięso stosowane dotychczas zostanie zamienione na Quorn we wszystkich produktach.
Jak czytamy na stronie organizacji ProVeg Polska, akcja National Week Without Meat to znana w całym kraju promocja alternatywy dla mięsa. „To historyczny moment, który ma wypromować nową roślinną ofertę na bazie Quornu, wprowadzane do menu KFC w całej Holandii już 9 marca” – informuje ProVeg.
- W sieciach fast-foodów pojawia się coraz więcej bezmięsnych opcji, jednak całkowita rezygnacja z mięsa to pionierskie podejście. Świadomość społeczna na temat środowiskowych i zdrowotnych konsekwencji spożywania mięsa szybko rośnie. Ruch KFC to historyczny moment, który może stać się inspiracją dla innych globalnych marek - mówi dla portalu wirtualnemedia.pl Karolina Kosno, PR manager ProVeg Polska.
Serwis podaje, że quorn to nie nowość w fast-foodach i innych restauracjach. Jako zamiennik mięsa stosuje go już PizzaHut, Costa Coffee i Greggs.
RadioZET.pl/wirtualnemedia.pl
Oceń artykuł
