KFC przełamuje barierę płci - nowy pułkownik to kobieta

Olga Papiernik
29.01.2018 13:42
KFC przełamuje barierę płci - nowy pułkownik to kobieta
fot. Aleks Dorohovich on Unsplash

KFC, prowadzona przez Yum Brands sieć smażonych kurczaków, wybrała piosenkarkę country Rebę McEntire do roli pułkownika Sandersa w swojej najnowszej kampanii marketingowej - po raz pierwszy kobieta przedstawia maskotkę, która honoruje założyciela restauracji, Harlanda Sandersa.

Zagłosuj

Czy jadasz w KFC?

Liczba głosów:

Pułkownik był nieobecny w marketingu przez dziesięciolecia, zanim został przywrócony w 2015 roku. Od czasu powrotu, KFC wykorzystało różne role mężczyzn, w tym Raya Liotta i Roba Lowe'a. Teraz, z debatą na temat różnorodności płci dotykającej przemysłu od Wall Street do Hollywood, Yum Brands zmienił kurs. - podaje Bloomberg.

McEntire, członkini Country Music Hall of Fame, pojawi się w reklamach nowego kurczaka z grilla z DFC. Już teraz możecie zobaczyć jak wygląda McEntire po metamorfozie.

Firma twierdzi, że wybrała McEntire, ponieważ "ucieleśnia markę".

Od dłuższego czasu publicznie mówimy o tym, że każdy, kto uosabia ducha pułkownika, ma kwalifikacje do odgrywania tej roli - powiedziała Andrea Zahumensky, główny specjalista ds. marketingu. - Jej południowe korzenie idealnie pasują.
- Myślałam, że transformacja była naprawdę zabawna - powiedziała McEntire, która pojawi się w reklamach do końca kwietnia.

Pułkownik Harland Sanders, który zmarł 36 lat temu, zaczął sprzedawać smażonego kurczaka w jednej restauracji w 1930 roku.

Bloomberg/OP