Zamknij

Awaria w banku ING. Klienci bez dostępu do konta

18.06.2021 10:03
Awaria w ING
fot. TippaPatt/shutterstock (ilustracyjne)

Klienci nie mogą zalogować się do kont w banku ING. Awarię bank potwierdził na Twitterze.

ING odnotowuje awarię. Klienci w mediach społecznościowych skarżą się na brak dostępu do konta internetowego, nie działa także aplikacja maklerska.

Bank przyznaje się do usterek i informuje, że pracuje nad rozwiązaniem problemu.

Awaria w ING. Co się stało

Kolejna awaria w banku. Tym razem chodzi o ING. Klienci nie mogą zalogować się do aplikacji, nie działa BLIK, ani usługi maklerskie.

„Mamy zgłoszone kłopoty z logowaniem do Moje ING. Działamy już, aby przywrócić dostęp do systemu. Przepraszamy za utrudnienia”- poinformował bank na Twitterze. Bank dodał też, że logowanie przez stronę internetową banku jest możliwe, jedynie aplikacja zmaga się z awarią.

Jak wynika z raportów serwisu DownDetector.pl, usterka w ING ma wpływ na klientów w całym kraju. Najwięcej raportów o awarii spłynęło bowiem między innymi z Katowic, Krakowa, Warszawy, Łodzi czy Wrocławia. Poszkodowani są jednak także klienci ING Banku Śląskiego z innych części kraju.

awraia w ING

AKTUALIZACJA: Bank poinformował o usunięciu usterek.

"Większość funkcji Mojego ING działa już poprawnie. Możesz już bez przeszkód korzystać ze swoich kart. Przywróciliśmy również możliwość wpłat i wypłat w oddziałach. Nie skorzystasz jeszcze z BLIKA" - czytamy w komunikacie.

RadioZET.pl/Dobreprogramy.pl