Połączenie Eurobanku i Banku Millenium. Jakie zmiany dla klientów?

14.08.2019 13:01
Eurobank i Bank Millenium połączą siły. Co to oznacza dla klientów?
fot. sanjagrujic/Shutterstock (ilustracyjne)

Do 11 listopada zakończy się proces połączenia Euro Banku i Banku Millenium. Dotychczasowi klienci Eurobanku otrzymają m.in. większą sieć bankomatów oraz włączenie do bankowości internetowej Millenium.

Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - BIZNES na Linkedin

Transakcja sprzedaży Euro Banku została sfinalizowana 31 maja tego roku. Natomiast do 11 listopada zakończy się proces połączenia Euro Banku z Bankiem Millenium. 

Pierwszą ważną datą dla klientów Eurobanku jest 1 października tego roku. Tego dnia stroną wszystkich umów zawartych przez Euro Bank S.A. stanie się Bank Millennium S.A.

Zobacz także

"Zanim eurobank i Bank Millennium staną się jednym bankiem, w najbliższych tygodniach przeprowadzimy proces ich integracji. Połączenie banków zostanie poprzedzone odpowiednią zgodą Komisji Nadzoru Finansowego" - napisał w liście do klientów Wojciech Rybak, wiceprezes zarządu Euro Banku S.A. oraz członek zarządu Banku Millennium S.A.

Zmiana nastąpi automatycznie i nie wymaga od klientów dopełnienia żadnych formalności. Bank Millennium zostanie też nowym administratorem danych osobowych klientów Euro Banku.

Natomiast w 8-10 listopada nastąpi przerwa techniczna w dostępie do serwisu internetowego oraz aplikacji mobilnej Euro Banku poprzedzająca ich wyłączenie. W tym czasie klienci nie będą mogli wykonać żadnych operacji przez bankowość internetową Euro Banku.

Na 11 listopada planowane jest połączenie systemów informatycznych obu banków. Od tego momentu klienci Euro Banku będą mogli korzystać z obsługi w placówkach obu banków oraz z nowej bankowości internetowej i aplikacji mobilnej Banku Millennium.

Zobacz także

Co się zmieni dla klientów Euro Banku?

  • Bank Millennium S.A. stanie się stroną umów o produkty i usługi eurobanku,
  • Sieć placówek obu banków zostanie połączona i oznaczona logotypem Banku Millennium,
  • Sieć bankomatów z możliwością bezpłatnej wypłaty gotówki powiększy się o bankomaty Banku Millennium,
  • Udostępniony zostanie nowoczesny system bankowości internetowej i aplikacja mobilna Banku Millennium,
  • Pojawią się nowe dane kontaktowe banku: telefony infolinii: (+48) 801 331 331 lub (+48) 22 598 40 40 czynne 24/7 (koszt połączenia wg taryfy operatora), e-mail: kontakt@bankmillennium.pl, 
  • Zmieni się sposób zgłaszania reklamacji: listownie na adres: Bank Millennium S.A., ul. Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa z dopiskiem „Reklamacje”, osobiście w dowolnej placówce Banku Millennium S.A. lub za pośrednictwem bankowości internetowej Banku Millennium Millenet i aplikacji mobilnej Banku Millennium.

Zobacz także

Co się nie zmieni dla klientów Euro Banku?

  • Numery rachunków osobistych, oszczędnościowych, lokat terminowych, kart debetowych i kredytowych,
  • Kody PIN kart debetowych i kredytowych,
  • Terminy umowne i odnawialność produktów oszczędnościowych (lokat i rachunków oszczędnościowych),
  • Numery rachunków, harmonogramy spłat rat kredytów i pożyczek gotówkowych, kredytów ratalnych i kredytów hipotecznych udzielonych w złotych,
  • Limity kredytowe w koncie osobistym - utrzymany zostaje 10-dniowy okres bezodsetkowy,
  • Terminy spłaty i generowania zestawień transakcji oraz długość okresu bezodsetkowego dla karty kredytowej,
  • Opłaty i prowizje - połączenie banków nie wpłynie na ich podwyższenie,
  • Identyfikatory (loginy) do serwisów bankowości internetowej,
  • Zakres ochrony ubezpieczeniowej świadczonej w ramach już zawartych umów,
  • Program premiowy Codziennie Zyskuję dla dotychczasowych uczestników.
Połączenie Euro Banku i Banku Millenium
fot. Euro Bank/Bank Millenium

Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej www.eurobank.pl/integracja, w oddziałach obu banków oraz poprzez infolinię – (+48) 71 747 76 76 oraz (+48) 793 884 994 przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu.

Zobacz także

RadioZET.pl/mat. prasowe