Znana czekolada z „pustą” etykietą. O co chodzi w tej akcji?

10.09.2019 14:06
Czekolada Cadbury wspiera seniorów
fot. facebook.com/ageuk/

W brytyjskich sklepach pojawiła się znana czekolada Cadbury w nowej odsłonie. Na opakowaniu nie było żadnych słów. To element akcji marketingowej firmy. O co w niej chodzi?

Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - BIZNES na Linkedin  

Na nowej etykiecie czekolady Cadbury pozostał tylko fragment znaku graficznego. Dlaczego? Usunięcie grafik i słów z opakowania ma zwrócić uwagę na problem samotności osób starszych w Wielkiej Brytanii – informuje portal nowymarketing.pl

Zobacz także

Firma wspiera seniorów, współpracując z organizacją charytatywną Age UK.  Z każdej sprzedanej czekolady w „pustym” opakowaniu marka przekaże część pieniędzy na konto organizacji Age UK.

W ramach kampanii Cadbury zachęca, by samemu rozpocząć rozmowę z seniorami, zadzwonić do krewnego, odwiedzić sąsiada czy zaangażować się w wolontariat.

Jak informuje organizacja Age UK, Wielka Brytania przeżywa kryzys. 1,4 miliona seniorów zmaga się z samotnością. Nawet ćwierć miliona nie ma z kim porozmawiać.

RadioZET.pl/nowymarketing.pl