Ciche godziny w Carrefourze. O co chodzi w tej akcji?

30.08.2019 14:13
„Ciche godziny” w Carrefourze. O co chodzi w akcji?
fot. Shutterstock/ Veja

Przygaszone światła, brak muzyki i „spokój” na kasach. Sieć sklepów Carrefour zadba o komfort klientów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz nadwrażliwością sensoryczną.

Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - BIZNES na Linkedin 

„Ciche godziny” startują od poniedziałku 2 września. Będą odbywały się codziennie między 15:00 a 16:00. Wcześniej sieć sprawdzała, czy taka akcja rzeczywiście pomoże osobom z autyzmem.

Ciche godziny w Carefourze
fot. Materiały prasowe

Testy akcji były prowadzone przy współpracy z dwiema warszawskimi fundacjami: SYNAPSIS i Fundacją Kultury bez Barier – informuje sklep.  

Testy były przeprowadzane w dwóch warszawskich hipermarketach Carrefour: w Galerii Północnej (ul. Światowida 17) oraz w Galerii Mokotów (ul. Wołoska 12).

Poprzez testy w dwóch sklepach w Warszawie chcemy wypracować jak najbardziej optymalny model tej inicjatywy dla klientów z nadwrażliwością sensoryczną. Mamy nadzieję, że to rozwiązanie spotka się z pozytywnym odbiorem wszystkich naszych klientów

mówi Barbara Kowalska, Dyrektor ds. Jakości i Zrównoważonego Rozwoju Carrefour Polska.

Zobacz także

RadioZET.pl