Zamknij

Burger King szokuje kampanią. Pleśniejąca kanapka w nowej reklamie

20.02.2020 11:29
Burger King. Reklama pleśniejącego burgera. The Moldy Whopper
fot. YouTube.com

Burger King w globalnej kampanii "The Moldy Whopper" prezentuje pleśniejącą kanapkę. O co w tym chodzi?

Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - BIZNES na Facebooku

„Burger King postawił na swoistą antyreklamę, pokazując na filmie proces psucia się i pokrywania pleśnią własnej sztandarowej kanapki. W ten sposób komunikuje, że produkt nie zawiera konserwantów oraz sztucznych barwników i aromatów” – informuje portal wirtualnemedia.pl.

Amerykańska sieciówka w wideo pokazała proces psucia się najsłynniejszej kanapki tej sieci – Whoppera. Cel? Nie chodziło o odebranie potencjalnym klientom apetytu, ale o zwrócenie uwagi na składniki, z których korzysta Burger King. Zgodnie z komunikatem sieć sprzedaje burgery bez dodatku konserwantów oraz sztucznych barwników i aromatów.

Zobacz także

W komunikacie prasowym Burger King podał, że "pleśń może być piękna". Na plakatach i nośnikach zewnętrznych uzupełniających wideo widać hasło "Piękno bez żadnych sztucznych konserwantów".

Burger King to sieć barów typu fast-food, która działa na rynku od prawie 70 lat. Lokale tej sieci zlokalizowane są głównie w USA. Na całym świecie jest ich łącznie ponad 15 tysięcy.

Pierwszy Burger King w Polsce został otwarty w 1992 roku w warszawie przy placu Zbawiciela. Dziś ma ponad 47 lokali w ponad 20 miastach Polski.

RadioZET.pl/wirtualnemedia.pl