Zakupy w Biedronce także w niedziele? Od 10 maja to możliwe

07.05.2020 17:16
Biedronka. Zakupy możliwe także w niedziele. Jak zamawiać z Glovo
fot. fotokop/shutterstock (ilustracyjne)

Biedronka uruchomiła usługę zamawiania zakupów przez internet i dostarczania ich do domu za pomocą aplikacji Glovo. W taki sposób zakupy będzie można robić także w niedziele.

Biedronka w ramach współpracy z Glovo umożliwia klientom zamawianie zakupów przez internet.

Od 10 maja dostawy do domów będą realizowane także w niedziele.

Biedronka dostarczy zakupy także w niedziele

 Sieć sklepów Biedronka poinformowała o współpracy z Glovo, aplikacją do zamawiania zakupów.

Od 10 maja Biedronka zacieśnia współpracę z Glovo, dzięki czemu zamawianie i dostawa produktów najlepszej jakości w codziennie niskich cenach do domów klientów będą możliwe także w niedziele” – czytamy w komunikacie.

Zobacz także

Sieć pisze o „przejściu na wyższy poziom współpracy” z Glovo i dowozie zakupów zamówionych przy użyciu smartfona także w niedzielę.

Przy użyciu aplikacji można zamówić zakupy w 16 największych polskich miastach. Zakupy online w Biedronce przez aplikację Glovo są dostępne przez siedem dni w tygodniu na terenie: Warszawy, Łodzi, Krakowa, Katowic, Wrocławia, Poznania, Szczecina, Gdańska, Gdyni, Sopotu, Płocka, Rzeszowa, Bydgoszczy, Torunia, Olsztyna i Lublina.  

„Polska to bananowy kraj”

Biedronka podsumowała dotychczasową współpracę z Glovo. W komunikacie czytamy, że „Polska to… bananowy kraj.”  Dlaczego?

Za pośrednictwem aplikacji Glovo klienci Biedronki najczęściej zamawiali banany. Drugie miejsce w rankingu najczęściej zamawianych produktów zajmują filety z piersi kurczaka, a najniższy stopień podium należy do pomidorów malinowych.

Zobacz także

Koszyk na zamówienie zawierał również masło, papier toaletowy, jaja, winogrona bezpestkowe, świeży filet z łososia, cytryny oraz awokado.

Najwięcej takich transakcji zrealizowano w stolicy. Drugie i trzecie miejsce pod kątem liczby zamówień zajmuje Wrocław i Kraków.

Ta forma zakupów staje się coraz bardziej popularna, dlatego też intensyfikujemy współpracę z Glovo. Chcemy być dostępni dla naszych klientów  w różnych formach każdego dnia, aby mogli dokonywać komfortowych zakupów także bez wychodzenia z domu 

– mówi Paweł Włodarczyk, dyrektor operacyjny w sieci Biedronka

RadioZET.pl/mat.pras