Biedronka przygotowała nowy koncept sklepu. Kącik kawowy i nowa lada mięsna

25.11.2019 14:28
Biedronka z nowym formatem sklepu. Kącik kawowy i nowa lada mięsna
fot. Karolis Kavolelis/Shutterstock (ilustracyjne)

Kącik kawowy, nowe stanowiska ze świeżymi produktami czy zmieniona lada mięsna – to niektóre nowości, które pojawią się w najnowszym markecie Biedronki w Warszawie.  

Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - BIZNES na Linkedin

Jak podał portal Wiadomościhandlowe.pl, chodzi o market Biedronki przy ul. Modlińskiej w północnej Warszawie. Sklep ma być zasilany za pomocą paneli fotowoltaicznych. 

Kącik kawowy i więcej świeżych produktów

Jedną z propozycji dla klientów w nowym koncepcie sklepu będzie kącik „Kawa i ciacho”. Klienci będą mogli na miejscu zrobić sobie kawę np. cappuccino, latte czy espresso oraz dobrać do niego słodkie i słone przekąski – między innymi batony, dania gotowe, napoje i soki czy prasę.

Zobacz także

Za zakupy dokonywane w kąciku kawiarnianym klienci zapłacą od razu w kasie samoobsługowej – podał portal. To nie pierwsze podejście Biedronki do konceptu bistro. Na przykład w markecie na dworcu kolejowym Kraków Główny można kupić podgrzewane na miejscu dania i kanapki. 

W sklepie przy ul. Modlińskiej w Warszawie pojawiła się również nowa strefa z owocami i warzywami. Została ona podzielona na sekcje: owoce, warzywa, oraz owoce i warzywa delikatne (przechowywane w niskiej temperaturze). Produkty z tej strefy można zapakować do papierowych toreb.

Zobacz także

Więcej kas samoobsługowych niż tradycyjnych 

Biedronka w odświeżonym formacie sklepu nie zapomniała również o ladzie mięsnej – obok niej pojawi się rożen do pieczenia kurczaków.

Z kolei w strefie z pieczywem pojawiła się krajalnica do chleba. Kolejne nowości w sklepie to m.in. dział „Naturalne i zdrowe”, zbierający w jednym miejscu produkty ekologiczne, wegetariańskie i wegańskie; a także sprzedaż piwa również w butelkach zwrotnych.

Za zakupy klienci będą mogli zapłacić w czterech tradycyjnych kasach oraz sześciu samoobsługowych.

Parking zapewnia miejsce dla 60 pojazdów, a dla rowerzystów zostanie udostępniona stacja dla jednośladów. „Najświeższa Biedronka w Polsce” jako sieć sklepów zapowiada swoją najnowszą placówkę w stolicy. To ukłon w stronę klientów stawiających na produkty proekologiczne. 

Od kilku tygodni Biedronka prowadzi również kampanię promocyjną pod hasłem „Świeżoznawcy Biedronki. Więcej świeżości w codzienności”. Jeronimo Martins, właściciel sieci Biedronka, planuje otworzyć do końca roku market numer 3000. 

Zobacz także

RadioZET.pl/Wiadomościhandlowe.pl