Zamknij

Biedronka powołała rzecznika klienta

25.02.2020 16:34
Biedronka powołała rzecznika klienta. Czym będzie się zajmować Magdalena Koralewska?
fot. Tomasz Bidermann/Shutterstock (ilustracyjne)

Sieć Biedronka wprowadziła rzecznika klienta, który wewnątrz firmy będzie rozpatrywał zgłoszenia od konsumentów sklepów. Jaką pomoc można od niego uzyskać?

Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - BIZNES na Facebooku

Rzeczniczką klienta w sieci Biedronka została Magdalena Koralewska. Jak podała sieć, to pierwsza taka inicjatywa w polskiej branży handlu detalicznego.

Koralewska jest związana z Jeronimo Martins od 20 lat. Zdobywała doświadczenie zawodowe pracując m.in. w departamencie HR.

Zobacz także

W sieci ponad 3 tys. dyskontów Koralewska będzie najwyższą instancją, do której mogą zgłosić się ze swoimi zapytaniami lub sugestiami po wyczerpaniu kontaktu z kierownikiem sklepu i Biurem Obsługi Klienta sieci Biedronka.

Rzecznik Klienta Biedronki
fot. Biedronka

Mogę zagwarantować pełną otwartość na dialog i dogłębną analizę każdej sprawy, która do mnie trafi. Moje stanowisko jest niezależne od struktur Biedronki, ale chcę by efektem mojej pracy były również strukturalne zmiany w Biedronce. Dzięki temu nawet pojedyncze głosy będą realnie przyczyniać się do jeszcze wyższych standardów obsługi w całej sieci

Magdalena Koralewska

Jak wygląda procedura złożenia skargi w Biedronce?

Klienci zazwyczaj w pierwszej kolejności kierują swoje pytania do kierownika sklepu. Aby mogli skorzystać z pomocy Rzecznika Klienta, powinni najpierw skierować swoją sprawę do Biura Obsługi Klienta.

Zobacz także

Jeżeli zgłaszający uzna, że zaproponowane przez BOK rozwiązanie nie jest dla niego satysfakcjonujące, wtedy może skontaktować się z rzecznikiem za pośrednictwem przygotowanego w języku polskim formularza, w którym należy podać numer sprawy nadany wcześniej przez BOK.

Biedronka podkreśliła, że stanowisko rzecznika klienta jest niezależne od struktur operacyjnych sieci, ponieważ raportuje on bezpośrednio do działającego od 2005 roku rzecznika klienta całej Grupy Jeronimo Martins.

Klienci są głównym powodem, dla którego istniejemy i to oni decydują o sukcesie naszej firmy. Dlatego, aby zagwarantować im jak najwyższy poziom zadowolenia, robimy absolutnie wszystko, żeby profesjonalizować obsługę klienta w naszych sklepach oraz w ramach istniejących struktur dedykowanych do obsługi klienta, a także w świadomości każdego z pracowników podczas wykonywania codziennych obowiązków

Pedro Soares dos Santos, prezes Jeronimo Martins Group

Zobacz także

Rzecznik Klienta Biedronki
fot. Biedronka

RadioZET.pl/mat. prasowe