Zamknij

Awaria w Banku Millennium. Nie działa strona główna oraz aplikacja

25.05.2020 18:49
Bank Millennium. Awaria. Strona banku oraz aplikacja nie działają
fot. Vital Safo/Shutterstock (ilustracyjne)

Awaria w Banku Millennium. W poniedziałkowy wieczór klienci nie mogli otworzyć strony głównej banku oraz zalogować się na swoje konta. 

Strona główna Banku Millennium nie była dostępna dla klientów od około godz. 17 w poniedziałek. Według strony internetowej Downdetector.pl, z powodu awarii wystąpiły problemy z dostępem do rachunków bankowych w całej Polsce.

"Nie da przeprowadzić żadnego działania na kontach, wnioskach itp., ponieważ nie działa ani strona ani aplikacja" - napisał pan Marcin na Twitterze. Nie wiadomo, co jest powodem awarii. 

Awaria w Banku Millennium
fot. downdetector.pl

"Z powodów technicznych u części klientów występują problemy z logowaniem do Millenetu i aplikacji mobilnej. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu" - poinformował w poniedziałkowy wieczór Bank Millennium na Twitterze. Strona internetowa banku nie działała również we wtorek.

Zobacz także

- Większość klientów Banku Millennium może i mogła bez problemu korzystać z kanałów elektronicznych. U części klientów występowały problemy z logowaniem, jednak większość z nich już z sukcesem się zalogowała - przekazała Dorota Hołownia z Banku Millennium.

Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu dla osób, u których nadal pojawiają się utrudnienia przy logowaniu. Bardzo przepraszamy za niedogodności

Dorota Hołownia

We wtorek popołudniu zespół prasowy Banku Millennium poinformował, że "problemy z logowaniem, które występowały u części klientów Banku Millennium, zostały już rozwiązane, a pełna funkcjonalność systemu przywrócona". Nie podano przyczyn awarii. 

RadioZET.pl/Downdetector.pl