Oceń
Wizyta w oddziale banku bez oczekiwania w kolejce. BNP Paribas udostępnił swoim klientom możliwość umówienia swojej wizyty w placówce przez aplikację mobilną Booksy.
Booksy, polski start-up skierowany do branży fryzjerskiej, kosmetycznej i zdrowotnej, wchodzi w bankowość. Firma poinformowała o rozpoczęciu współpracy z bankiem BNP Paribas. Dzięki temu od 20 maja klienci będą mogli się umówić na wizytę w placówce bez obawy o stanie w kolejkach.
- Nasza współpraca z Booksy ma wielką szansę stać się przełomem w relacjach klientów z instytucjami finansowymi. To wynik wiary w konieczność ciągłego dostosowywania się do otoczenia i konsekwencja błyskawicznego działania w duchu startupowym - podkreślił Przemysław Furlepa, wiceprezes Banku BNP Paribas odpowiedzialny za Obszar Bankowości Detalicznej i Biznesowej.
Jak można umówić swoją wizytę w banku przez Booksy?
Po zainstalowaniu aplikacji na systemy iOS i Android, należy wybrać oddział BNP Paribas, a następnie datę i termin spotkania. Należy również wskazać temat spotkania z dostępnej listy, na której znajdą się: pożyczka hipoteczna/kredyt hipoteczny oraz inwestycje, oszczędności i konta. Po umówieniu spotkania, dostaniemy potwierdzenie mailem, a w przeddzień – przypomnienie.
- W Booksy głęboko wierzymy, że technologia może skutecznie pomóc w walce z epidemią koronawirusa. Nowa sytuacja wymaga zmiany naszych zachowań i daje to olbrzymi potencjał do umawiania się przez aplikację. jest to bezpieczne, skuteczne, wygodne i bardzo proste - tłumaczył Stefan Batory, założyciel aplikacji Booksy.
Jeśli udogodnienie spotka się z pozytywną reakcją klientów, Bank BNP Paribas zapowiedział, że będzie rozwijać współpracę z Booksy. W planach jest objęcie usługą pozostałych oddziałów i dodanie możliwości umawiania spotkań z doradcami o innych specjalizacjach.
Z aplikacji Booksy korzysta ponad 7 mln użytkowników w wieku krajach, nie tylko w Polsce.
RadioZET.pl/mat. prasowe
Oceń artykuł
