Zamknij

Awaria w dużym banku. Nie działa bankowość internetowa i aplikacja mobilna

06.05.2021 14:10
Awaria. ING Bank Śląski. Nie działa bankowość internetowa i mobilna
fot. Marek BAZAK/East News

Awaria w banku ING. W czwartek (6 maja) użytkownicy napotkali trudności w działaniu systemów bankowości internetowej i mobilnej. Odczuli to zarówno klienci indywidualni, jak i korporacyjni. Część usług została szybko naprawiona, nad pozostałymi nadal pracują bankowi eksperci.

Awaria spowodowała utrudnienia w korzystaniu z bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej w ING Banku Śląskim. Użytkownicy skarżyli się także na problemy w połączeniu z infolinią banku.

Część usług zostało przywróconych w czwartek (6 maja 2021) przed godz. 14:00, ale nadal nie działa aplikacja oraz system bankowości internetowej dla klientów korporacyjnych ING Business.

Awaria w ING Bank Śląski

W czwartek (6 maja 2021) wystąpiły w ING Banku Śląskim trudności z działaniem systemu bankowości internetowej dla klientów indywidualnych Moje ING i aplikacji mobilnej Moje ING mobile oraz systemów bankowości internetowej i aplikacji mobilnej dla klientów korporacyjnych ING Business. Przez problem z obsługą infolinii, dodzwonienie się do banku było utrudnione.

Klienci banku pisali o napotkanych utrudnieniach na Facebooku. „Z tymi waszymi awariami, aktualizowaniami, modyfikacjami to never ending story, zawsze coś, toleruję awarie w weekendy, ale wtedy gdy jest giełda to jest niedopuszczalne” - napisał jeden z użytkowników aplikacji.

RadioZET.pl