Awaria w Alior Banku i Banku Pocztowym. Klienci nie mogą zalogować się do kont

10.06.2019 12:48
Awaria w Alior Banku i Banku Pocztowym. Klienci nie mogą zalogować się do swoich kont
fot. fizkes/Shutterstock (ilustracyjne)

Klienci Alior Banku zgłaszali w poniedziałkowe przedpołudnie problemy z logowaniem się do bankowości internetowej. Awaria dotyczy również aplikacji mobilnej. Podobna awaria miała miejsce w Banku Pocztowym.

Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - BIZNES na Facebooku

Kiedy zacznie działać bankowość elektroniczna Alior Banku – od rana dramat. Jedna operacja 10-20 min. albo błąd 404. Kpina” – alarmował jeden z klientów banku na Twitterze.

Podobnych alarmujących głosów pojawiło się więcej w poniedziałkowe popołudnie. Z ich relacji wynika, że nie można się zalogować do serwisu internetowego banku zarówno z poziomu przeglądarki, jak i aplikacji mobilnej.

Zobacz także

Co na to Alior Bank? „Robimy wszystko, żeby przywrócić czasy logowania do normy. Mamy nadzieję, że niebawem problem będzie rozwiązany. Przepraszamy za utrudnienia i pozdrawiamy” – poinformował bank na Twitterze.

Jednocześnie podobna awaria dotknęła Bank Pocztowy. „W chwili obecnej mogą występować problemy w zalogowaniu do Bankowości Internetowej. Trwa analiza utrudnienia. Przepraszamy za niedogodności” – napisano w krótkim komunikacie na stronie banku.

Przyczyny awarii nie są znane.

Zobacz także

RadioZET.pl