Oceń
Awaria części terminali płatniczych obsługiwanych przez firmę First Data Polcard. Klienci mieli problemy z realizacją płatności od niedzielnego popołudnia. Powodem były problemy z dostawcą internetu do terminali, firmą T-Mobile.
Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - BIZNES na Facebooku
„Nie wiem co się dzieje, ale terminale Polcardu nie działają. Próba dodzwonienia się na infolinię Polcardu jest niemożliwa” – napisał do nas zaniepokojony słuchacz.
Awarię potwierdziła Olga Małecka z firmy First Data Polcard. Przekazała, że od niedzieli 9 czerwca godz. 18 część terminali nie realizowała płatności. Jako powód wskazała problemy z dostawcą internetu do urządzeń, za który odpowiada firma T-Mobile.
Operator zapewnił, że awaria miała zostać usunięta w poniedziałek 10 czerwca o godz. 10.
Czekamy na komentarz ze strony T-Mobile.
RadioZET.pl
Oceń artykuł