ING Bank Śląski informuje o awarii. Problemy z płatnościami i wypłatą pieniędzy

13.09.2019 08:58
Awaria ING Banku Śląskim
fot. Shutterstock/ SFIO CRACHO (ilustracyjne)

ING Bank Śląski informuje o awarii. Klienci nie mogą wypłacić pieniędzy z bankomatu ani płacić kartą w sklepach. 

Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - BIZNES na Linkedin 

Jak informuje bank, problemy mogą potrwać nawet do 11.

Zobacz także

Piątek 13. dla klientów ING Banku Śląskiego nie rozpoczął się szczęśliwie. Cześć z nich skarży się w mediach społecznościowych, że poranne zakupy musiały zostać w sklepie. Klienci nie mogli za nie zapłacić kartą, a terminale wskazywały na komunikat z odmową. 

Jak wynika z odpowiedzi ING Banku Śląskiego na Twitterze, poprawnie nie działa strona internetowa, ani aplikacja mobilna banku.

Jak informuje bank na stronie internetowej, awaria ma wpływ na:

  • Bankowość internetową Moje ING i aplikację mobilną Moje ING mobile dla klientów indywidualnych — działają w podstawowym zakresie, można sprawdzać stany kont i wykonywać przelewy
  • Bankowość internetową ING Business i aplikację mobilną dla klientów korporacyjnych — występują utrudnienia w dostępie i korzystaniu
  • Płatności kartą w terminalach płatniczych i wypłaty pieniędzy z bankomatów — mogą występować utrudnienia

Zobacz także

AKTUALIZACJA: Zgodnie z zapowiedzią banku przed godziną 11 system ponownie zaczął działać. Awaria trwała od wczesnych godzin porannych. 
„System bankowości internetowej i mobilnej Moje ING i ING Business działa już poprawnie. Działają również płatności kartami, BLIK i płatności mobilne. Obecnie nie można korzystać jedynie z ING Makler. Będziemy Was informować na bieżąco o kolejnych zmianach” – informuje ING BŚ.

RadioZET.pl