Oceń
Niecenzuralna opinia jednej z pizzerii w Przeworsku (woj. podkarpackie) na Facebooku oburzyła i rozśmieszyła internautów. Część firm podłapała styl "komunikatu" do klientów i go sparafrazowała.
Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - BIZNES na Linkedin
Pizzeria z Przeworska stała się słynna w polskim internecie w ciągu kilku godzin. Powód? Wulgarny wpis skierowany do klientów, którzy nie byli zadowoleni z oferty i obsługi w restauracji Avocado.
"Dla wszystkich którym nie smakuje nasze jedzenie .Nie podoba się to wyp*****lać!!!" (zapis oryginalny) - taki post pojawił się na fanpage'u pizzerii po północy w środę.
Niecenzuralny wpis zdobył ogromną popularność w sieci - na Facebooku podano go prawie tysiąc razy, a użytkownicy wystawili ponad 1,4 tys. komentarzy.
Z kolei na opinię jednej z klientek, że w restauracji "pizza bardzo się popsuła", Avocado Przeworsk odpisało: "to wyp******ać jak nie smakuje".
Portal NaTemat.pl skontaktował się z jednym z właścicielem restauracji na Podkarpaciu. Przekazał on, że konto firmy na Facebooku zostało przejęte przez hakerów i lokal nie ma już nad nim kontroli.
- Osoba, która prowadzi naszego Facebooka, straciła dostęp do konta, wtedy pojawiły się te głupie wpisy. Naprawdę chcemy walczyć o klienta jakością usług, a nie durnymi komentarzami. Sprawa trafiła już na policję, mamy potwierdzenie zgłoszenia - przekazał rozmówca NaTemat.pl.
Sprawa wulgarnego wpisu zaczęła żyć na Facebooku własnym życiem. Znane firmy, jak sieć kin Cinema City czy wypożyczalnia samochodów Traficar, udostępniła na Facebooku wpisy wzorowane na oryginale z Avocado Przeworsk - jednak bez ostrego języka.
RadioZET.pl/NaTemat.pl
Oceń artykuł
